۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴

علی دوستی‌مهر مطرح کرد:

میانمار "وحشتناک" است، کارمان سخت/ تیم ملی می‌توانست بوسنی را ببرد

میانمار "وحشتناک" است، کارمان سخت/ تیم ملی می‌توانست بوسنی را ببرد

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با نام بردن میانمار به عنوان میزبانی "وحشتناک" گفت: شرایط تیم جوانان در مرحله گروهی مسابقات آسیایی بسیار سخت‌تر از مرحله دوم است اما تمام هدف‌مان کسب سهمیه حضور در جام جهانی جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر پس از شکست تیم فوتبال جوانان ایران برابر پیکان، در خصوص وضعیت این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: برگزاری مسابقات در کشورهایی مانند میانمار که در آسیای جنوب شرق قرار دارند و امکانات کمی دارند و من باید از کلمه "جای وحشتناک" برای این کشور استفاده کنم اما AFC برای کمک به این کشورها، میزبان مسابقات مهم قهرمانی جوانان آسیا را به آنها داده است.

وی در مورد همگروهی تیم جوانان با میانمار میزبان مسابقات افزود: باور کنید شرایط تیم جوانان در مرحله گروهی بسیار سخت‌تر از مرحله دوم است زیرا میانمار 5 سال است روی تیم جوانان خود سرمایه‌گذاری کرده است. آنها کادر آلمانی را برای تیم خود انتخاب کرده‌اند و رئیس فدراسیون این کشور جزو 5 مرد ثروتمند جهان است که هزینه برای این تیم کرده زیرا تمام امید میانمار به جهانی شدن تیم جوانان‌شان است.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اضافه کرد: علاوه بر میانمار، تایلند هم در گروه‌مان بوده که در این چند ساله پیشرفت بسیاری در رده پایه داشته است. البته تیم ایران هم جوانان شایسته‌ای دارد که برای موفقیت تمام تلاش خود را به کار می‌بندند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: تیم جوانان ایران 3 ماه فرصت تا حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دارد که اگر بتوانیم به بهترین شکل از این زمان استفاده کرده و در تورنمنت‌های مختلف و دیدارهای تدارکاتی بیشتری شرکت کنیم، شانس موفقیت‌مان در آن مسابقات بیشتر می‌شود. البته ما بی‌شانس هم نیستیم و تمام هدف‌مان کسب سهمیه حضور در جام جهانی جوانان است.

دوستی‌مهر در ادامه در مورد دیدار تیم جوانان با تیم‌های لیگ برتری خصوصا پیکان، یادآور شد:  این بازی‌ها از دو جنبه به سود تیم جوانان است. ابتدا بازیکنان با تیم‌های بزرگتر بازی کرده و از تجربیات آنها استفاده می‌کنند و از سوی دیگر مربیان تیم‌های لیگ برتری با تماشای عملکرد تیم جوانان، نکات لازم را در این خصوص این تیم به ما اعلام می‌‎کنند تا به پیشرفت این تیم کمک شود.

وی در ادامه در خصوص تیم ملی بزرگسالان ایران هم تصریح کرد: مهم این است که مردم از نتایج این تیم رضایت دارند و باید به بازیکنان، فدراسیون و کارفنی و مربیان این تیم نمره قبولی داد. واقعا باید به بازیکنان تیم ملی به خاطر عملکرد خوبشان در جام جهانی خسته نباشید گفت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه تیم ملی، بازیکنان بسیار خوب و شایسته‌ای داشت که حتی می‌توانستند بهتر هم بازی کرده و به مرحله بعدی صعود کند، اضافه کرد: ما باید بازیکنان را بیشتر باور کنیم. آنها در بازی‌های مهم زود سیر می‌شوند و بعد از بازی با آرژانتین هم انرژی‌شان تخلیه شد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی بعد از آنگونه بازی کردن برابر آرژانتین، فکر کردند اوج کارشان در تیم ملی بوده است که با یک گل مقابل چنین تیم قدرتمندی شکست خورده‌اند، درصورتیکه اگر آنها را از نظر آمادگی روحی - روانی بیشتر تقویت می‌کردیم، می‌توانستیم حتی بوسنی را هم شکست دهیم، هرچند این نتایج هم چیزی از ارزش‌های تیم ملی در جام جهانی کم نکرد.

دوستی‌مهر در پایان در خصوص اینکه آیا بهتر است قرارداد کی‌روش تمدید شود یا خیر؟، گفت: بنده عضو فدراسیون هستم و اجازه دهید در این خصوص صحبتی نکنم.

 

کد خبر 2326566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha