۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵

برنامه تیم فوتبال جوانان اعلام شد؛

سفر به آلمان و حضور در تورنمنت چین/ بازگشت بازیکن شاغل در لیگ آمریکا

سفر به آلمان و حضور در تورنمنت چین/ بازگشت بازیکن شاغل در لیگ آمریکا

تیم فوتبال جوانان ایران که برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی کشور ترکیه شده، در دو ماه آینده دو اردوی تدارکاتی دیگر را در کشورهای آلمان و چین برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2014 - میانمار آماده می‌کند، روز پنجشنبه 19 تیرماه برای حضور در اردوی آماده‌سازی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی راهی کشور ترکیه شد.

در این اردو که تا 29 ادامه دارد، سیاوش حق‌نظری بازیکنان تیم (LA BLUSE) آمریکا هم حضور دارد. این بازیکن پس از حضور مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا و شرکت در اردوی تیم جوانان، برای عضویت در این تیم (LA BLUSE) راهی آمریکا شد و در اردوهای ماه‌های اخیر تیم جوانان شرکت نداشت. حق‌نظری مستقیما از آمریکا راهی ترکیه شده است.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است در مردادماه تیم جوانان ایران برای برگزاری اردویی 10 روزه راهی کشور آلمان شده و در آن اردو 3 یا 4 بازی تدارکاتی را با باشگاه‌های این کشور برگزار کند.

شاگردان دوستی‌مهر شهریورماه هم تورنمنت چهار جانبه فوتبال چین شرکت می‌کند که در آن تورنمنت، تیم ایران در روزهای 12، 15 و 17 شهریورماه به ترتیب برابر تیم‌های چین، مکزیک و یک تیم اروپایی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2330630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha