۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۲۰:۱۵

پس از دیدار با علی کفاشیان؛

دوستی‌مهر: اردوی ترکیه کمک زیادی به آماده‌سازی تیم جوانان کرد

دوستی‌مهر: اردوی ترکیه کمک زیادی به آماده‌سازی تیم جوانان کرد

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران پس از نشست با رئیس فدراسیون فوتبال از اردوی آماده‌سازی این تیم در کشور ترکیه ابراز رضایت کرد و گفت: این اردو کمک زیادی به آماده‌سازی تیم جوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا میانمار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست مشترک علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با رسول دانشجو سرپرست کمیته جوانان و کادر فنی تیم فوتبال جوانان ظهر امروز دوشنبه در محل این فدراسیون برگزار شد.

علی دوستی‌مهر که به همراه مهدی مهدوی‌کیا در این نشست شرکت کرده بود، در مورد نشست خود با علی کفاشیان گفت: تیم فوتبال جوانان اردوی 10 روزه‌ای در ترکیه داشت و این اردو کمک زیادی به آماده‌سازی تیم ما جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا میانمار کرد.

وی افزود: محور گفتگوی امروز با ریاست فدراسیون فوتبال، ارائه عملکرد تیم فوتبال جوانان در اردوی ترکیه بود که پیرو آن مراتب تشکر و قدردانی خود را برای برگزاری این اردو اعلام کردیم. همچنین درباره مقدمات برگزاری اردوی بعدی هم صحبت‌هایی انجام شد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم فوتبال جوانان روز به روز در حال بهتر شدن است. البته لازم می‌دانم بار دیگر تاکید کنم داشتن بازی‌های تدارکاتی زیاد، حرف اول و آخر را در آماده‌سازی تیم‌ها می‌زند. در واقع بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود به همان اندازه که مشکلات تیم کم می‌شود، به همان اندازه هم نکات مثبت تیم بیشتر شود.

وی درباره برنامه‌های آماد‌سازی آتی تیم فوتبال جوانان تاکید کرد: تیم جوانان اردوی آلمان را پیش و رو دارد که در این اردوی 10 روزه 4 یا 5 بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار خواهیم کرد. این روند برای حضور پرقدرت‌مان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بسیار تعیین کننده خواهد بود زیرا شرایط در میانمار بسیار سخت است.

دوستی‌مهر در پایان گفت: به اعتقادم در میانمار کار آسانی نداریم و تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت ظاهر می‌شوند.

 

کد خبر 2335719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha