۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲

سردار محمدي:

پليس با روزه خواری در ملاعام برخورد مي كند

پليس  با روزه خواری در ملاعام برخورد مي كند

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي خراسان شمالي گفت: نيروي انتظامي اين استان در طول ماه مبارك رمضان با کسانی که تظاهر به روزه خواری می کنند، با قاطعيت برخورد مي كند.

سردار صفوه الله امام وردي محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اينكه رعايت حرمت ماه رمضان يك وظيفه همگاني است، افزود: افرادي كه بنا به دلايلي قادر به روزه گرفتن نيستند بايستي حرمت ماه رمضان را حفظ كرده و از روزه خواري در ملاء عام بپرهيزند.

وی اظهار كرد: از ابتداي ماه رمضان تا كنون دو پرونده روزه خواري در استان تشكيل شده است.

سردار محمدي گفت: ماه رمضان فرصتي براي خود سازي، تقويت بنيه هاي ديني و توبه به درگاه الهي است از اين جهت بايد اين فرصت معنوي را محترم و مغتنم شمرد.

وي تصریح کرد: روزه خواری در ملاءعام  و بی توجهی به نگهداشتن حرمت ماه مبارک رمضان، نادیده گرفتن حقوق دیگران محسوب می شود.

به گفته سردار محمدي، روزه خواری در ملاء عام ناديده گرفتن ارزش هاي حاكم بر جامعه اسلامي است كه براي جلوگيري از اين گونه رفتارها، نياز به فرهنگ سازي در جامعه است.

اين مقام انتظامی در خراسان شمالی با توجه به شعار سال از سوي مقام معظم رهبري گفت: تلاش برای تحقق اين شعار و توجه به مقوله فرهنگ و اقتصاد وظيفه همه اقشار جامعه است.

فرمانده انتظامي با بيان اينكه  مردم اين استان افرادي متدين و پايند به ارزش هاي ديني و اسلامي هستند، از افرادي كه نمي توانند به دلایلی روزه بگيرند خواست تا رعایت حرمت این ماه و همچنین رعایت حقوق سایر افراد جامعه را مد نظر خود قرار دهند.

 

کد خبر 2327434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha