۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۶

حیدری خبر داد:

برگزاری مسابقات جام رمضان بانوان در ساوه

برگزاری مسابقات جام رمضان بانوان در ساوه

اراک- خبرگزار ی مهر: مسئول امور ورزش بانوان ساوه از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در ماه مباک رمضان در این شهرستان خبر داد.

معصومه حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امور ورزش بانوان ساوه نیز همچون سنوات گذشته نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان با عنوان جام رمضان در این شهرستان اقدام نموده است.

وی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده ظرف چند روز آینده مسابقات ورزشی در رده سنی آزاد ویژه بانوان در بخش های فوتسال، شطرنج، کاراته، دارت و بدمینتون در شهرستان ساوه برگزار خواهد شد.

مسئول امور ورزش بانوان ساوه ادامه داد: این مسابقات در طول ماه مبارک رمضان و طی 2 یا 3 روز بین بانوان ورزشکار این شهرستان و با عنوان جام رمضان برگزار می شود.

حیدری با اشاره به اینکه ورزش یکی از راه های حفظ سلامت روح و جسم بانوان می باشد، اظهار داشت: اداره امور ورزش بانوان شهرستان ساوه هم با هدف ایجاد نشاط بین بانوان و حفظ سلامت روح و جسم این عزیزان همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در این شهرستان اقدام نموده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال بانوان ( جام رمضان) در این شهرستان هم یادآور شد: مسابقات والیبال جام رمضان بانوان شهرستان ساوه هم طی روزهای 10 لغایت 12 تیر ماه برگزار شد که به ترتیب تیم های شهید اسماعیلی ساوه، سالن امام علی (ع) و دانشگاه پیام نور مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 

کد خبر 2328356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha