۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۴

غلامی فر خبر داد:

برگزاری مسابقات دارت جام رمضان استان مرکزی/ برگزاری مسابقات دارت انفرادی

برگزاری مسابقات دارت جام رمضان استان مرکزی/ برگزاری مسابقات دارت انفرادی

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس انجمن دارت استان مرکزی از برگزاری مسابقات دارت جام رمضان در این استان خبر داد.

سعید غلامی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: انجمن دارت استان مرکزی یک دوره مسابقات دارت با عنوان جام رمضان با حضور شهرستان ها و ادارات به صورت تیمی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه تیم ها باید ۶ نفره (۴ نفر اصلی و ۲ نفر ذخیره) در این دوره از مسابقات به صورت آزاد شرکت کنند، گفت: مسابقات به صورت دوره ای یا گروهی برگزار می شود.

 رئیس انجمن دارت استان مرکزی ادامه داد: مسابقات جام رمضان روزهای ۱۶ و ۱۸ تیر ماه ساعت ۲۲ به بعد طبق جدول زمان بندی برگزار می شود.

غلامی فر اظهار کرد: در صورت استقبال بیشتر تعداد تیم ها، ۲۲ و ۲۴ تیرماه نیز این مسابقات ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تیم ها باید با لباس فرم رسمی در مسابقات شرکت کنند، اضافه کرد: مکان برگزاری این مسابقات سالن پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد است.

 رئیس انجمن دارت استان مرکزی تصریح کرد: ورودیه مسابقات مبلغ ۳۰ هزار تومان برای هر تیم بوده و به تیم های برتر لوح و جوایزی اهدا می شود.

برگزاری مسابقات دارت انفرادی استان مرکزی

غلامی فر همچنین از برگزاری یک دوره مسابقات دارت تحت عنوان جام رمضان انفرادی خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند در این دوره از مسابقات به صورت آزاد شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه نحوه مسابقات به صورت گروهی و تک حذفی است، افزود: این مسابقات ۱۹ و ۲۰ تیر ماه آقایان پنجشنبه ساعت ۲۲ و بانوان جمعه صبح ساعت ۳۰/ ۲۰ برگزار می شود.

رییس انجمن دارت استان مرکزی با بیان اینکه این مسابقات در سالن پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهدای مرداد برگزار می شود، تصریح کرد: ورودیه مسابقه مبلغ ۵ هزار تومان برای هر نفر بوده و به سه نفر برتر لوح و جوایزی اهدا می شود.

غلامی فر با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام پایان روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه و شرکت برای عموم نیز آزاد است، افزود: علاقمندان برای ثبت نام در این مسابقات می توانند با آقای غلامی فر ۰۹۱۸۴۳۸۴۶۰۳ یا آقای منصوری ۳۲۲۳۲۵۱۵ تماس بگیرند.
 

کد خبر 2326180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha