۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

غلامی فرخبر داد:

برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ دارت انفرادی استان مرکزی

برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ دارت انفرادی استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: مسئول انجمن دارت استان مرکزی از برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ دارت انفرادی استان مرکزی خبر داد.

سعید غلامی فر، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر افزود: اولین دوره مسابقات لیگ دارت انفرادی استان را با حضور و دعوت از ورزشکاران برتر کشور به همت انجمن دارت استان مرکزی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت از مبتدی تا حرفه ای می توانند در این مسابقات شرکت کنند، گفت: علاقمندان می توانند با ارسال پیامک نام و نام خانوادگی خود و اعلام آمادگی جهت شرکت در مسابقات به شماره همراه 09184384603 تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات اقدام کنند.

مسئول انجمن دارت استان مرکزی اضافه کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آمادگی بیشتر نفرات و رنکینگ استانی برای اعزام به مسابقات کشوری است.

غلامی فر ادامه داد: طبق اساسنامه لیگ قهرمانی دارت استان مرکزی مسابقات لیگ انفرادی 12 اردیبهشت از صبح و عصر با حضور بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه ملاک شرکت در مسابقه فقط ثبت نام از طریق ارسال پیامک است، اظهار کرد: بعد از ارسال پیامکی پیغامی با این موضوع که ثبت نام انجام شد به شرکت کنندگان ارسال شده و از ثبت نام قطعی خود مطلع می شوند.

مسئول انجمن دارت استان مرکزی تصریح کرد: در صورتی که پیغام ثبت نام شد دریافت نکردید به منزله عدم ثبت نام بوده و جهت ثبت نام قطعی موظف به پیگیری از طریق انجمن دارت هستند.

غلامی فر ادامه داد: بعد از برگزاری مسابقه انتخابی و مشخص شدن نفرات و تقسیم به گروه های مختلف مسابقات لیگ طبق جدول و زمانبندی که متعاقبا اعلام می شود آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقات جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن فوق 09184384603غلامی فر یا با شماره ۳۲۲۳۲۵۱۵ منصوری تماس بگیرند.
 

کد خبر 2278249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha