۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۱۳

30 خرداد؛

کلاس های داوری و مربیگری درجه 3 دارت استان مرکزی برگزار می شود

کلاس های داوری و مربیگری درجه 3 دارت استان مرکزی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس انجمن دارت استان مرکزی گفت: کلاس های داوری و مربیگری درجه 3 دارت 28 و 30 خرداد در این استان برگزار می شود.

سعید غلامی فر، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: انجمن دارت استان مرکزی با همکاری فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن دارت کشور به منظور افزایش دانش فنی و ظرفیت سازی در حوزه داوری و مربیگری جهت ارتقاء این ورزش در استان اقدام به برگزاری یک دور کلاس داوری و مربیگری درجه ۳ دارت در اراک کرد.

وی با بیان اینکه تا کنون 40 نفر از علاقمندان در دو گروه بانوان و آقایان برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کردند، ادامه داد: ثبت نام در دوره داوری و مربیگری درجه 3 دارت استان مرکزی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا 20 خرداد ادامه خواهد داشت.

غلامی فر با بیان اینکه محدودیت زمان ثبت نام به دلیل حضور علاقمندان از شهرستان های مختلف و تامین خوابگاه برای آنان است، گفت: در صورتی که علاقمندان نیاز به خوابگاه نداشته باشند تا 28 خرداد نیز برای ثبت نام فرصت دارند.

رئیس انجمن دارت استان مرکزی ضافه کرد: مدارک مورد نیاز برای هر دوره کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، کپی آخرین مدرک تحصیلی (برابر اصل و حداقل دیپلم)، کپی پایان خدمت، بیمه ورزشی دارت، دو قطعه عکس برای هر دوره، برای دوره مربیگری حکم کارگزینی برای شاغلین و عدم سوء پیشینه برای افراد غیر شاغل الزامی است.

غلامی فر با بیان اینکه کلیه شرکت کنندگان باید ۱۸ سال تمام سن قانونی و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم باشند، اضافه کرد: به افرادی که مدارک آنها ناقص بوده، ترتیب اثری جهت دریافت گواهینامه و حکم داده نخواهد شد.

وی اظهار کرد: کلاس مربیگری چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۶ و کلاس داوری جمعه ۳۰ خرداد ساعت ۱۸ با حضور حمیدرضا مومنی آغاز می شود.

رئیس انجمن دارت استان مرکزی خاطر نشان کرد: علاقمندان از شهرستان های خنداب، ساوه، محلات، آشتیان، شازند و سایر شهرستان های می توانند با ۲۵٪ تخفیف در این کلاس ها شرکت کنند.

غلامی فر تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره ها می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفکس ۰۸۶۳۳۶۷۷۸۷۶ و همراه ۰۹۱۸۴۳۸۴۶۰۳ غلامی فر تماس حاصل کنند.
 

کد خبر 2309709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha