۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۷

عزیزمحمدی:

باید مشخص شود "کارلوس کی‎روش" مسئول فوتبال ایران است یا فدراسیون

باید مشخص شود "کارلوس کی‎روش" مسئول فوتبال ایران است یا فدراسیون

رئیس اتحادیه باشگاه‎های فوتبال کشور در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال با "کارلوس کی‎روش" به همکاری خود ادامه دهد یا خیر، گفت: من مخالف حضور کی‌روش در تیم ملی نیستم اما حرف من این است که باید مشخص شود کی‌روش مسئول فوتبال ایران است یا فدراسیون.

به گزارش خبرنگار مهر ، عزیز محمدی در خصوص قانون استفاده از بازیکنان زیر 23 سال در تیم های لیگ خاطرنشان کرد: اگر این کار انجام بگیرد خیلی خوب است اما مشکلات دیگری نیز دارد. با این قانون حدود 200 بازیکن از چرخه لیگ بیرون می‎مانند و مشخص نیست کجا باید به بازی خود ادامه دهند. ما هر کاری انجام می دهیم باید به عواقب آن فکر کنیم. همین حالا تعداد تیم‌های لیگ یک را کاهش دادیم که بسیاری از بازیکنان بیرون می مانند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال می تواند راه والیبال را در شرایط کنونی ادامه دهد، گفت: والیبال یک کار زیربنایی را از دوره یزدانی خرم شروع کرد و با داورزنی ادامه داد. آنها ابتدا در رده های نوجوانان و جوانان قهرمان شدند و پس از آن نوبت به قهرمانی رده بزرگسالان رسید. به نظر من در شرایط کنونی فوتبال نمی تواند این کار را انجام بدهد چرا که تیم ها دولتی هستند و به پرورش بازیکن نمی پردازند.

 رئیس اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور در خصوص اینکه کی‌روش سرمربی تیم ملی بماند یا یک گزینه داخلی جایگزین وی شود، عنوان کرد: من نمی گویم که کی‌روش بماند یا برود اما سوالم این است که آیا ایشان که سالی یک و نیم میلیون دلار دریافت کرده اند در این سه سال به تعهدات خود در خصوص تیم های پایه عمل کرده اند؟ ضمن اینکه باید مشخص شود مسئول فوتبال ایران کی‌روش است یا فدراسیون فوتبال. همین حالا مربیان تیم هایی مثل الجزایر، شیلی، کلمبیا و خیلی تیم های دیگر که در جام جهانی خوش درخشیدند با مبلغی پایین تر حاضر به کار کردن هستند. بنابراین باید همه چیز را در نظر گرفت و بعد تصمیم گیری کرد.

 

کد خبر 2328629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha