۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۴۲

حمید استیلی:

"کارلوس کی‎روش" را با شرح وظایفی بهتر حفظ کنیم

"کارلوس کی‎روش" را با شرح وظایفی بهتر حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه در این سه سال اخیر از دانش "کارلوس کی‌روش" استفاده نشده است، تاکید کرد: باید وی را با شرح وظایفی بهتر حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت تیمش برای آماده سازی لیگ برتر عنوان کرد: ما امسال روی بازیکنان جوان و زیر 23 سال سرمایه گذاری کردیم البته در کنار آنها از نفرات با تجربه نیز استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان زیر 23 سال که به صورت قانون درآمده است گفت باشگاه‌ها باید از آن پیروی کنند.

البته باید فکری به حال بازیکنان بزرگسال نیز انجام داد تا آنها که بیرون مانده اند فرصتی برای بازی کردن داشته باشند.

استیلی در خصوص ماندن یا رفتن کی‌روش از تیم ملی عنوان کرد: همه مسائل به برنامه ریزی کی‌روش برای آینده فوتبال ایران بستگی دارد. آقای کی‌روش سه سال در ایران بود ولی مربی ایرانی در کنارش حضور نداشت تا ساخته شود البته این برنامه فدراسیون فوتبال است. اگر بخواهیم با همین روند ادامه دهیم یک مدرس خارجی بیاوریم بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که کی‌روش بماند بهتر است یا یک مربی ایرانی به کار گرفته شود،خاطرنشان کرد: در حال حاضر بهتر است کی روش را با شرح وظایف بهتر حفظ کنیم. فوتبال ما باید از دانش او استفاده کند و سه، چهار مربی در کنارش قرار دهیم تا بتوانیم در آینده بهره برداری لازم را داشته باشیم.

استیلی همچنین گفت: در جام جهانی 1978 حشمت مهاجرانی به خاطر اینکه در کنار فرانک اوفارل حضور داشت از تجربیاتش استفاده کرد و مربی تیم ملی شد. در حال حاضر چون آقای فرکی در کنار برانکو همکاری می کرد بهترین گزینه در بین مربیان داخلی برای تیم ملی است.

کد خبر 2328636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha