۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹

رنجبر خبر داد:

احداث کلینیک دندانپزشکی توسط دانشگاه آزاد در لرستان/ صدور مجوز رشته داروسازی

احداث کلینیک دندانپزشکی توسط دانشگاه آزاد در لرستان/ صدور مجوز رشته داروسازی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های لرستان، مرکزی و ایلام گفت: با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی در حال احداث کلینیک دندانپزشکی در لرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد رنجبر صبح جمعه در چهارمین جلسه هئیت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیش از یک میلیون و 500 هزار دانشجو و بیش از پنج میلیون فارغ التحصیل و با داشتن بیش از 400 واحد دانشگاهی در تمامی شهرستان ها فعال است.

وی اضافه کرد: این دانشگاه با وجود 200 رشته محل، بیش از شش میلیون متر مربع زمین و 250 هزار متر مربع بنای آموزشی دارد که 40 هزار متر مربع بنای آموزشی آن در دست ساخت است.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان تعداد واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد در لرستان را 14 واحد برشمرد و تصریح کرد: این دانشگاه دارای 42 هزار نفر دانشجو بوده که 100 هزار نفر فارغ التحصیل و 200 رشته محل دارد و با تلاش فراوان موفق به راه اندازی رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد بروجرد شده است.

رنجبر بیان داشت: با تلاش دانشگاه آزاد اسلامی در حال احداث کلینیک دندانپزشکی در لرستان هستیم و همچنین این دانشگاه برای ایجاد رشته داروسازی مجوز گرفته است.

وی از ایجاد بیمارستان بیماری های خاص در لرستان خبر داد و بیان داشت: با همکاری بنیاد بیماری های خاص بیمارستان بیماری های خاص مانند هموفیلی، شیمی درمانی و دیالیز در لرستان ایجاد می شود و امیدواریم این بیمارستان تا اواخر تابستان افتتاح شود.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان از استاندار و امام جمعه استان لرستان برای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی لرستان تشکر کرد و گفت: خوشحالم که مهندس بازوند اولین استاندار بومی لرستان بوده و از زمانی که به لرستان آمده اند همکاری صمیمانه ای با دانشگاه آزاد و سایر واحد های مختلف داشته اند.

بنابراین گزارش در این جلسه بدون حضور خبرنگاران به 9 دستور کار دانشگاه آزاد لرستان پرداخته شد که مهمترین آنها تصمیم گیری برای نرخ افزایش 15 درصدی شهریه دانشگاه بود.

کد خبر 2329251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha