۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۳

لیگ جهانی والیبال 2014؛

فرانسه و استرالیا به دیدار نهایی دسته دو راه یافتند

فرانسه و استرالیا به دیدار نهایی دسته دو راه یافتند

مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال در دسته دوم امروز جمعه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های فرانسه و استرالیا با شکست حریفان خود به دیدار نهایی این رقابتها راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سه تیم بلژیک، فرانسه و هلند با صدرنشینی در گروه‌های دور مقدماتی و استرالیا (میزبان) در مرحله نهایی دسته دو لیگ جهانی برای یک سهمیه فلورانس رقابت خود را از امروز جمعه در سیدنی آغاز کردند.

در نخستین دیدار این رقابتها تیم‌های بلژیک و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که فرانسه سه بر صفر و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 21 و 25 بر 19 بلژیک را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. همچنین تیم ملی استرالیا در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 12 و 27 بر 25 هلند را شکست داد و حریف فرانسه در دیدار نهایی شد.

فردا شنبه تیم‌های هلند و بلژیک برای کسب مقام سومی و تیم‌های فرانسه و استرالیا برای قهرمانی و کسب یک سهمیه مرحله نهایی لیگ جهانی والبیال به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 25 تا 29 تیرماه در شهر فلورانس برگزار می‌شود که شش تیم شرکت کننده در دو گروه برای کسب مقام قهرمانی سال 2014 به مصاف یکدیگر می‌روند.

کد خبر 2329443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha