۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳

اسلوبودان کواچ:

به اندازه کافی از روسیه و برزیل شناخت داریم/ به دنبال بازی‌های زیبا هستیم

به اندازه کافی از روسیه و برزیل شناخت داریم/ به دنبال بازی‌های زیبا هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به حریفان ایران در مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی گفت: از تیم‌های روسیه و برزیل که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال با ایران همگروه هستند شناخت کافی داریم و برای هر امتیاز در این مرحله می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسلوبودان کواچ در حاشیه  مراسم  تقدیر و بدرقه ملی‌پوشان والیبال برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی در فلورانس ایتالیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم حضور تیم‌های قدرتمند در مرحله نهایی لیگ جهانی، تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌های خود را انجام دهیم. شرایط تیم ایران خوب است و بازیکنان با آمادگی کامل راهی این رقابتها می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران در مرحله مقدماتی با رویارویی مقابل حریفان خود، قدم به قدم آماده حضور در در مرحله نهایی شده است.

کواچ تصریح کرد: بازیکنان تیم ایران به همه وجود تلاش کرده‌اند تا به مرحله نهایی صعود کنند و امیدوارم در فلورانس ایتالیا نیز به گونه عمل کنند تا بار دیگر شاهد برگزاری چنین مراسمی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما در ایتالیا برای هر امتیاز می‌جنگیم، زیرا به غیر از استرالیا که از دسته دوم به این مرحله صعود کرده است سایر تیم ها جزو برترین‌های جهان هستند. برای ما ارایه بازی زیبا اهمیت زیادی دارد.
 

کد خبر 2331205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha