وزارت بهداشت فلسطین هدف قرار دادن مراکز درمانی در غزه را محکوم کرد

وزارت بهداشت فلسطین هدف قرار دادن مراکز درمانی در غزه را محکوم کرد

وزارت بهداشت فلسطین ضمن محکوم کردن هدف قرار دادن مراکز درمانی و کادر پزشکی توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی خواهان رسیدگی به این پرونده در دادگاههای بین المللی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الان، وزارت بهداشت فلسطین از هدف قرار گرفتن چند مرکز درمانی، آمبولانسها و  کادر پزشکی در نوار غزه خبر داد و نسبت به کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی برای درمان مجروحان در مراکز درمانی غزه هشدار داد.

این وزارتخانه همچنین خواستار تشکیل دادگاههای بین المللی و رسیدگی به جنایات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن کارمندان بیمارستانها و غیر نظامیان در  این دادگاهها شد.

این در حالی است که  در حملات جداگانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه از ساعات آغازین صبح امروز 10 فلسطینی شهید شدند.

از سوی دیگر فلسطین الیوم با انتشار گزارشی اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی موجب قطع برق در بسیاری از مناطق نوار غزه شده است.

 در همین راستا منابع اعلام کردند خطوط انتقال برق مصر که برق غزه را تأمین می کرد، در مرزهای جنوبی نوار غزه مورد هدف جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت و این امر موجب آسیب دیدن این خطوط شده است.

 

 

 

کد خبر 2329668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha