۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰

مشحون در گفتگو با مهر:

ایران یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در کاپ آسیاست

ایران یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در کاپ آسیاست

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با اشاره به شرایط تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کاپ آسیا و عملکرد برخی از آنها در دیدارهای روز نخست، گفت: تیم‌های خوبی در مسابقات شرکت کرده‌اند اما ایران در کنار آنها یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است.

محمدرضا مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارزیابی اولیه خود از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کاپ آسیا اظهارداشت: تیم‌هایی مانند فیلیپین، ژاپن و چین‌تایپه با تمام قدرت به ووهان سفر کرده‌اند. اردن هم البته از تمام قدرت خود برای شرکت در مسابقات بهره برده است. در این میان تیم میزبان تا حد زیادی جوان شده است. به نظر می‌رسد چینی‌ها از تیم دوم خود برای کاپ آسیا استفاده کرده‌اند یا تیمی که قرار است برای المپیک برزیل آماده شود.

وی تصریح کرد: در این میان تیم‌هایی مانند ا ندونزی، سنگاپور و هند جزو تیم‌های درجه دوم و سوم آسیا هستند که شناخت خیلی زیادی از آنها نداریم. این تیم‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارند و شاید در بین آنها هند از بقیه بهتر باشد اما همین تیم هم برای مدعیان دردسرساز نیست.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال که همراه با این تیم به ووهان سفر کرده است، خاطرنشان کرد: البته ایران هم برای این مسابقات دست به جوانگرایی زده است. به طور حتم همین تغییر و تحولات ایجاد شده در ترکیب تیم باعث عملکرد متفاوت بازیکنان در دو نیمه دیدار روز نخست برابر ژاپن شد. آنها در نیمه نخست این بازی نمایش جالبی ارائه نکردند و نمی‌توانستند به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا کنند اما در نیمه دوم خیلی بهتر و موثرتر کار کردند که نتیجه آنها هم پیروزی بود.

مشحون تاکید کرد: تیم ملی با ترکیبی متقاوت از همیشه و بدون هیچ دیدار تدارکاتی به ووهان سفر کرد و اولین دیدار را برابر ژاپن را برگزار کرد. امیدوارم روند خوبی که بازیکنان در نیمه دوم این دیدار داشتند ادامه داشته باشد و آنها به مرور در بازی@های دیگر بهتر کار کنند. چین که امروز باید با آن بازی کنیم اگرچه جوانتر شده اما میانگین قدی خوبی دارد و توانمند هم است. تیم ملی باید برای برتری در این دیدار خیلی از بهتر از بازی روز اول ظاهر شود.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در پایان تاکید کرد: تیم‌های خوبی در مسابقات شرکت کرده‌اند اما ایران در کنار آنها یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی  است.

کد خبر 2329900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha