۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۲

علیزاده:

فضای با نشاط در مراکز کانون‌های پرورشی کرمان ایجاد شود

فضای با نشاط در مراکز کانون‌های پرورشی کرمان ایجاد شود

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیرکل کانون پرورش فكري استان کرمان بر لزوم ایجاد فضای شاداب و با نشاط در مراکز کانون‌های پرورش کودکان و نوجوانان این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده پیش از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: جامعه هدف کانون پرورش فکری بسیار بااهمیت بوده و در واقع آینده کشور در دستان این افراد است، لذا باید برنامه ریزی دقیق و درستی برای آنها انجام شود.

وی گفت: کوچکترین اهمال و بی توجهی در تربیت آینده سازان ممکلت می تواند لطمات سنگینی را به همراه داشته باشد.

علیزاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "سعی کنید بچه‌ها را با ایمان کنید، ایمان به خدا، ایمان به حقیقت مطلق و ایمان به اسلام" ادامه داد: یکی از موضوعاتی که از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با مدیران کانون ها مورد تاکید قرار گرفته مسئله بارور ساختن ایمان در بچه ‌ها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان مبنای کار در حوزه فرهنگی را رفاقت دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری به منظور نیل به اهداف خود باید تعاملی مناسب با دستگاه های اجرایی و فرهنگی داشته باشد.

این مسئول بر لزوم ایجاد فضای شاداب و با نشاط در این مراکز تاکید کرد و گفت: رفتار کودکانه لازمه کار در حوزه کودکان است و باید براساس نیازها و روحیات جامعه هدف عمل کنیم.

وی در ادامه مسئولیت ها را آزمایش الهی دانست و گفت: پست و سمت‌ها رفتنی بوده و ماندگار نیستند اما باید سعی کنیم تا زمانی که فرصت داریم برای خدمت گذاری به مردم تلاش کنیم.

در این آیین از زحمات مسعود گنجعلیخانی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تجلیل و محمدرضا علیزاده به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان معرفی شد.

کد خبر 2330099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha