۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

فراخوان هجدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان منتشر شد

فراخوان هجدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان منتشر شد

فراخوان هجدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان با محوریت شخصیت حضرت علی‌اکبرو حضرت قاسم (علیهما‌السلام) از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موضوع این دوره از همایش شخصیت و زندگانی حضرت علی‌اکبر و حضرت قاسم‌ابن‌حسن (علیهما‌السلام) برای گروه سنی کودک و نوجوان 7 تا 17 سال، مربیان و کارشناسان کانون و بخش آزاد تعیین شده است.

بر این اساس علاقه‌‌مندان تا 31 شهریور 93 می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان (فارسی و انگلیسی)، قصه‌گویی، مقاله، نقاشی، عکس، خوش‌نویسی، پویانمایی، پرده‌خوانی و نشریه الکترونیکی به دبیرخانه همایش به نشانی پستی کرمان، بلوار 22 بهمن، بعد از چهار راه شعبانیه، اداره کل کانون و یا به پست الکترونیکی info@atrsib.ir ارسال کنند.

در عین حال، از سوی دبیرخانه هجدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان، جلد دوم کتاب آینه‌داران آفتاب (پژوهش و نگارش نو از زندگی و شهادت یاران اباعبدالله علیه‌السلام) نوشته‌ دکتر محمدرضا سنگری- شرکت چاپ و نشر بین‌الملل به عنوان منبع مناسب برای استفاده شرکت کنندگان در این همایش معرفی شده است.

علاقه‌مندان می‌‌توانند برای آگاهی از شرایط و شیوه ارسال آثار بر اساس فراخوان هجدهمین همایش آفرینش‌های عاشورایی، به پایگاه خبری کانون کرمان و یا به وب ‌سایت عطر سیب به نشانی:www.atrsib.ir مراجعه کنند.

همایش هجدهم با محوریت وجوه شخصیت و زندگانی حضرت علی‌اکبر(علیه‌السلام) و حضرت قاسم‌(علیه‌السلام) در ماه محرم سال جاری برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2331133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha