۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۹

بسکتبال کاپ آسیا - چین؛

تیم ملی ایران موفق به شکست اندونزی شد

تیم ملی ایران موفق به شکست اندونزی شد

تیم ملی بسکتبال ایران سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی کاپ آسیا را با پیروزی برابر اندونزی به پایان رساند. این بازی با اختلاف 30 امتیاز تمام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ایران و اندونزی دومین دیدار از سومین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا بود که دقایقی پیش در ووهان چین به پایان رسید. این دیدار که سومین دیدار ا یران و دومین دیدار اندونزی در این دوره از مسابقات کاپ آسیا به حساب می‌آمد با برتری 77 بر 47 تیم ایران به پایان رسید.

بازیکنان تیم ملی بسکتبال کوارتر نخست دیدار برابر تیم نه چندان مطرح اندونزی را با برتری 27 بر 13 خود تمام کردند اما کوارتر دوم را با نتیجه 20 بر 9 واگذار کردند. با این حال نیمه نخست این بازی با برتری 36 بر 30 ایران تمام شد.

ملی‌پوشان اندونزی که تبحر و مهارت خیلی زیادی در کارهای تکنیکی نداشتند، سعی‌شان بر این بود تا با تکیه بر سرعت به نسبت خوبی که در حمله داشتند، کوارتر سوم را هم همانند کوارتر دوم با برتری خود تمام کنند اما عملکرد بازیکنان ایران بهتر از آن شده بود که چنین اجازه‌ای را به حریف بدهند.

البته ملی‌پوشان بسکتبال ایران در کوارتر سوم هم بدون حامد حدادی و اوشین ساهاکیان بازی کردند اما توانستند از قابلیت‌هایی که برای نفوذ به دفاع اندونزی و استفاده از موقعیت‌های ایجاد شده در زیر سید این تیم داشتند، به خوبی استفاده کرده و دو کوارتر نیمه دوم را با پیروزی خود تمام کنند. این دو کوارتر به ترتیب با نتایج 20 بر 8 و 21 بر 9 تمام شد.

نتیجه کامل دیدار  تیم های ملی بسکتبال ایران و اندونزی در روز سوم مسابقات کاپ آسیا به این شرح است: 

* ایران 77 - اندونزی 47
(27 بر 13)، (9 بر 20)، (20 بر 8)، (21 بر 9)

ارسان کاظمی که با دو سه روز غیبت امروز به اردوی تیم ملی بسکتبال در ووهان چین ملحق شد یکی از بازیکنانی بود که در بیشتر دقایق دیدار برابر اندونزی در زمین حضور داشت. البته مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال در کنار کاظمی بیشتر از بازیکنان جوانتر و کم تجربه تر تیمش استفاده کرد و به نفراتی همچون حدادی و ساهاکیان استراحت داد.

تیم ملی بسکتبال در حالی دیدار برابر اندونزی را به برتری خود تمام کرد که در دیدار نخست خود در کاپ آسیا موفق به شکست ژاپن شده بود اما در دیدار دوم مقابل چین تن به شکست داد. اندونزی هم که روز گذشته با قرعه استراحت روبرو بود نیز در روز نخست مسابقات با اختلاف 68 امتیاز مغلوب چین شد.

تیم ملی بسکتبال ایران فردا و در روز چهارم مسابقات کاپ آسیا با قرعه استراحت روبرو است و روز سه شنبه آخرین دیدار خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها را برابر هند برگزار می‌کند.

به گزارش مهر، تیم نخست مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا به طور مستقیم به بیست و هشتمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک برزیل صعود می‌کند.

کد خبر 2330751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha