۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۴۷

سجادی در اردوی ووشو:

به موفقیت ووشو در بازیهای آسیایی اطمینان دارم

به موفقیت ووشو در بازیهای آسیایی اطمینان دارم

معاون وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی ووشو ضمن بازدید از اردوی آماده سازی این تیم گفت: ووشو  از فدراسیون های موفق است که ما به درخشش ورزشکاران آن در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون اطمینان دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، نصراله سجادی در بازدید از اردوی ساندا و تالوکاران کشورمان گفت: ووشو در بازیهای آسیایی 2010 گوانگژو با کسب 3 مدال طلا سهم مهمی در جایگاه رفیع کاروان ورزشی کشورمان داشت. یقین دارم تیم ملی ووشوی ایران با تلاش مربیان، ورزشکاران و برنامه ریزی خوب مسوولان در اینچئون نیز می درخشد.
 
سجادی افزود: این رشته در سالهای اخیر با تلاش فراوان به قطب های ووشوی جهان تبدیل شده است و با برنامه های هدفمند مهدی علی نژاد و حضور مربیان کاربلد، حتما این موفقیت‌ها را ادامه می دهد.
 
وی تاکید کرد: من ووشو را با دقت نظر و برنامه ریزی دکترمهدی علی نژاد و تلاش گسترده ورزشکاران، مربیان و اهالی فدراسیون، یک فدراسیون الگو می دانم. هرگاه در اردوی تیم ملی ووشو حضور یافته ام، جدیت را در بین تک تک اعضای تیم ملی برای رسیدن به موفقیت دیده ام و یقین دارم آنان در اینچئون هم از بهترین ها خواهند بود.
 
سجادی در مورد حضور در اردوهای تیم ملی گفت: این وظیفه وزارت ورزش و جوانان است که در اردوهای تیم های ملی حضور یابد و از شرایط آنان آگاهی یابد. در چند روز اخیر در اردوی تیم های ملی کاراته، بوکس و ووشو حضور یافته است تصریح کرد: اگر مشکلی در اردوها باشد آنرا برطرف می کنیم.
 
معاون وزارت ورزش و جوانان در مورد مشکلات مالی فدراسیون ها گفت: پس از تعطیلات سال نو، یکبار به فدراسیون ها پرداخت داشته ایم و چند روز قبل نیز کمیته ملی المپیک نیز فدراسیون ها را شارژ مالی کرد. ضمن اینکه در نشستی که با مسوولان کمیته ملی المپیک داشتیم مقرر شد تا وزارت و کمیته به نوبت به فدراسیون های اعزامی به اینچئون پرداختی داشته باشند.
 
مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی با قدردانی از حضور دکتر سجادی در اردوی تیم ملی ووشو گفت: این حضور باعث دلگرمی ما شد تا با قدرت کارمان را ادامه دهیم.
 
وی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، تیم ملی ووشوی ایران در اینچئون بازهم افتخار آفرینی کرده و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در آورد.
 
رییس فدراسیون ووشوی ایران در ادامه ورزشکاران، مربیان و مسوولان فدراسیون و تیم ملی را به معاون وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد.
کد خبر 2331393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha