۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۹:۵۲

ترکیب ووشوکاران اعزامی به اینچئون مشخص می شود 

ترکیب ووشوکاران اعزامی به اینچئون مشخص می شود 

کادر فنی تیم ملی ووشو پس از دیدار دوستانه با تیم ملی چین چهار ووشوکار اعزامی به بازیهای آسیایی را مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر هفته گذشته با برگزاری چند دیدار درون اردویی نفرات برتر 5 وزن ساندا که در اردوی تیم ملی حضور دارند مشخص شد. بر همین اساس اکبر محمدزاده، جعفرشیرزاد، محسن محمد سیفی، سجاد عباسی و حمیدرضا لادور 5 وشووکاری هستند که با برتری مقابل رقبای خود در مراحل مختلف دیدارهای انتخابی به عنوان نفرات اوزان مختلف انتخاب شده و شانس زیادی برای اعزام به بازیهای آسیایی دارند.
 
براساس سهمیه هایی که تیم ملی ووشو برای حضور در بازیهای آسیایی دارد تنها چهار ووشوکار از این جمع پنج نفره می تواند راهی اینچئون شوند و یک نفر به ناچار باید اردوها را ترک کند. 
 
حسین اوجاقی در مورد نحوه انتخاب چهار ووشوکار اصلی برای اعزام به بازیهای آسیایی گفت: هر پنج ووشوکاری که در اردو هستند شانس یکسانی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارند. هدف ما موفقیت در این دوره از بازیهاست و با دقت نظر زیادی نفرات مورد نظر خود را انتخاب خواهیم کرد. 
 
وی ادامه داد: قرار است اواسط مردادماه تیم ملی ووشو چین برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان به تهران سفر کند. تا آن زمان تمرینات ادامه خواهد يافت و با قدرت تمام مقابل حریف سنتی خود به میدان می رویم. هر 5 ووشوکار هم می دانند که عملکرد آنها در این دیدار در انتخابشان تاثیر زیادی دارد. 
 
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تا آخرین لحظه تلاش می کنیم تا از ترکیب تیم ملی ووشو چین کسب اطلاع کنیم و با توجه به نتایج ووشوکاران در دیدار مقابل چین چهار نفر اصلی خود را انتخاب می کنیم.
کد خبر 2334270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha