۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

پیشنهادها تاثیرگذار نبود؛

پاسخ منفی مربی تیم بسکتبال جوانان به پیشنهاد عراقی‌ها

پاسخ منفی مربی تیم بسکتبال جوانان به پیشنهاد عراقی‌ها

محمدرضا اسلامی به پیشنهاد فدراسیون بسکتبال برای همکاری با این فدراسیون جهت بر عهده گرفتن هدایت تیم زیر 15 سال پاسخ منفی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری مرحله دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان غرب آسیا که از پنجشنبه گذشته در امان اردن آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت، مسئولان فدراسیون بسکتبال عراق که تیم‌شان از شرکت کنندگان در این رقابت‌ها بود، پیشنهاد همکاری خود را به محمدرضا اسلامی، مربی تیم جوانان ایران اعلام کردند.

پیشنهاد آنها این بود که محمدرضا اسلامی هدایت تیم زیر 15 سال عراق را بر عهده بگیرد و در امر استعداد یابی نیز کمک حال باشد اما این مربی ایرانی به آنها پاسخ منفی داد.

مربی تیم بسکتبال جوانان در گفتگو با خبرنگار مهر دلایل مخالفتش را اینگونه عنوان کرد: فعلا تمام حواسم معطوف به تیم جوانان ایران است و اینکه بتواند در مسابقات مهم قهرمانی آسیا (قطر) بهترین نتیجه ممکن را کسب کند. بعد از آن هم باید درگیر لیگ برتر می‌شوم و تعهداتی که در تیم هفت الماس قزوین دارم. سه ماه است که کارمان را با این تیم و برای حضور در فصل جدید لیگ برتر با ماهی یک هفته تمرین آغاز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: به این دو دلیل به پیشنهاد مطرح شده از سوی فدراسیون عراق پاسخ منفی دادم و گفتم اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد در سال 94 خواهد بود نه امسال که دو تعهد نسبت به تیم جوانان و تیم هفت الماس دارم.

مربی تیم بسکتبال جوانان تاکید کرد: البته مسئولان فدراسیون عراق با صحبت‌های خود سعی داشتند خیالم را بابت درگیری‌های داخلی عراق و اینکه برای من مشکل‌ساز نخواهد شد، راحت کنند. آنها گفتند هتل پنج ستاره در اختیارم می‌گذارند و هر شرایطی که بخواهم برایم فراهم خواهند کرد اما برای من تعهداتی که در ایران داشتم، مهمتر بود.

 

کد خبر 2331397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha