۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

حاج علی بیگی؛

جشنواره هنری« قدر ما» در استان مرکزی برگزار می شود

جشنواره هنری« قدر ما» در استان مرکزی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره هنری«قدرما» به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

علیرضا حاج علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جشنواره « قدر ما» به مناسبت ماه مبارک رمضان 1393 هجری شمسی و 1435 هجری قمری در رشته های هنری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش حضوری و غیر حضوری برگزار می شود، گفت: جشنواره قدر ما در رشته های تصویرگری، تایپو گرافی، خوشنویسی (نسخ، ثلث) در بخش حضوری برگزار می شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در بخش غیر حضوری عکس (با موضوع قرآن، کتاب زندگی) با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر برگزار می شود.

حاج علی بیگی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بهره گیری هریک از گروه های هنرمند و جامعه قرآنی استان از توانمندی یکدیگر در جهت نشر مفاهیم و مضامین قرآن کریم و تولید آثار فاخر و ارزشمند با محتوای قرآنی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار می شود، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه حضوری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان و تکمیل فرم مربوطه، با ارسال پیامک حاوی اطلاعات علاقمندان (نام ونام خانوادگی ، سال تولد، رشته مورد نظر، شهرستان محل اقامت) به شماره 300022120000003  یا از طریق مراجعه به دفاتر انجمن های هنرهای تجسمی، خوشنویسی و سینمای جوان اقدام کنند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن های هنرهای تجسمی، سینمای جوان و فعالان عرصه خوشنویسی استان مرکزی برگزار می شود.

کد خبر 2331459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha