۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵

در استان مرکزی:

برترین های ششمین جشنواره پژوهشی امام رضا (ع) اعلام شد/ فارس٬ قم و زنجان نفرات اول تا سوم

برترین های ششمین جشنواره پژوهشی امام رضا (ع)  اعلام شد/ فارس٬ قم و زنجان نفرات اول تا سوم

اراک - خبرگزاری مهر: نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) استان مرکزی از اعلام نتایج برترین های ششمین جشنواره علمی پژوهشی امام رضا (ع) در این استان خبر داد.

علیرضا حاج علی بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: 189مقاله به دبیرخانه ششمین جشنواره علمی پژوهشی امام رضا (ع) در استان مرکزی ارسال شد.

وی با بیان اینکه هیئت داوران متشکل از سه نفر از اساتید برتر حوزه و دانشگاه و دارای تالیفات متعدد علمی مرتبط با حوزه دین بودند٬ گفت: هیئت داوران پس از بررسی های دقیق و طی چند جلسه داوری مشترک و در چند مرحله نتایج داوری آثار را اعلام کرد.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) استان مرکزی خاطر نشان کرد: دبیرخانه همایش قبل از داوری نسبت به بررسی صحت و اصالت آثار اقدام و سپس مقالات را بدون صفحه عنوان (بدون ذکر نام، استان، مدرک تحصیلی، سوابق علمی، رشته تحصیلی وغیره) در اختیار هیئت داوران قرار دادند.

حاج علی بیگی ادامه داد: هیئت داوران به صورت مرحله ای مقالات برتر را انتخاب و بر اساس کدهای ثبت شده به دبیرخانه اعلام کردند.

وی تصریح کرد: به منظور حساسیت موضوع، هیئت داوران مقالاتی  که به مراحل نهایی راه یافتند را با دقت نظر فراوان و طی جلسات مشترک  بار دیگر بررسی و در نهایت برگزیدگان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره هشت نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند٬ افزود: زهرا قاسم‌ نژاد از استان فارس٬ محمد علی کلهر از استان قم و علی حیاتی از استان زنجان به ترتیب رتبه اول تا سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) استان مرکزی ادامه داد: مولود اعظمیان بیدگلی از استان اصفهان (آران و بیدگل)٬ رمضانعلی جلالی فراهانی از استان مرکزی٬ زهرا خندان از استان قم٬ وجیهه صالحی از استان اصفهان و محمود فتح‌آبادی از استان فارس (داراب) نیز رتبه های چهارم تا هشتم را کسب کردند.

کد خبر 2132612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha