۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۸

آخرین وضعیت نقل و انتقالات تراکتورسازی/

احتمال حضور دو ملی پوش در تیم تراکتورسازی/ نارضایتی از وضعیت یارگیری سرخپوشان

احتمال حضور دو ملی پوش در تیم تراکتورسازی/ نارضایتی از وضعیت یارگیری سرخپوشان

تبریز – خبرگزاری مهر: به دنبال نگرانی های هواداران تیم تراکتورسازی از وضعیت فعلی و کیفیت بازیکنان حال حاضر این تیم، مسئولان باشگاه دست به کار شده اند و قرار است یکی، دو بازیکن ملی پوش را در ردیف خرید های جدید سرخپوشان برای لیگ چهاردهم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تراکتورسازی تبریز در شرایطی در اردوی آماده سازی خود در کمپ پاتالیا ترکیه به سر می برد که در مهلت نقل و انتقالات نتوانسته بازیکنان چندان مطرحی به خدمت بگیرد.

این امر موجب شده تا هواداران تراکتورسازی نگرانی هایی را از بابت آینده تیمشان در آستانه شروع چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور داشته باشند. به دنبال آشکار شدن نگرانی هواداران اما مسئولان باشگاه دست به کار شده اند و قرار است یکی، دو بازیکن ملی پوش جذب کنند.

البته در لیست گزینه های تیم تراکتورسازی، نام هایی به چشم می خورد که تقریبا پا به سن گذاشته اند اما با این حال کادرفنی این تیم می تواند در بازی های سخت لیگ چهاردهم از تجربه نفرات مورد هدف خود استفاده کند.

جواد نکونام یکی از بازیکنانی است که به نظر می رسد مسئولان باشگاه تراکتورسازی همچنان در حال مذاکره با او هستند.

از طرفی شنیده می شود که کریم انصاری فرد آقای گل فصل گذشته لیگ برتر تا حدودی به تمدید قرارداد با سرخپوشان تبریز تمایل نشان داده و چنانچه موانع موجود در مذاکرات و تعهدات دو طرف برطرف شود، این مهاجم ملی پوش برای دومین فصل متوالی پیراهن تراکتورسازی را به تن خواهد کرد.

احمد آل نعمه دیگر یار ملی پوش مدنظر تراکتورسازان است که خطیبی سخت به دنبال جذب او است. این مدافع چپ پا و شوتزن که دو فصل قبل در تبریز توپ می زد، طی چند روز گذشته با یکی، دو باشگاه از جمله فولاد خوزستان در حال مذاکره بود که گویا دو طرف به توافق نرسیده اند و حالا آل نعمه منتظر تعیین تکلیف سید جلال حسینی در تیم پرسپولیس است تا تیم فصل آینده خود را انتخاب کند.

بر این اساس چنانچه حسینی قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند، شانس حضور آل نعمه در تبریز افزایش خواهد یافت اما اگر مدافع میانی ملی پوش پرسپولیس راهی تیم دیگری شود، آنگاه اولویت آل نعمه بازی در تیم علی دایی خواهد بود.

مدافع فصل گذشت نفت تهران چند پیشنهاد دیگر نیز از تیم های لیگ برتری دارد.

کد خبر 2331539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha