۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۹:۳۷

وزیری نژاد خبر داد:

اسباب بازی های قدیمی در قزوین جمع آوری می شوند

اسباب بازی های قدیمی در قزوین جمع آوری می شوند

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: اسباب بازی های قدیمی شهر برای چهارمین جشنواره بازی و اسباب بازی جمع آوری می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید وزیری نژاد سه شنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: از 15 تیر تا 15 مرداد ماه، زمانی برای جمع آوری اسباب بازی های قدیمی شهروندانی اختصاص داده شده که تمایل دارند ابزارهای بازی دوران کودکیشان در جشنواره بازی و اسباب بازی چهارم، دیده شوند.

وی افزود: اعلام فراخوان جمع آوری اسباب بازی های قدیمی یکی از مهمترین اقدامات در راستای اسقبال از برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر اینکه در جشنواره پیش رو قصد داریم اسباب بازی های قدیمی را به نمایش بگذاریم از شهروندان درقالب این فراخوان دعوت شده لوازم تحریر دوران تحصیل، دفتر و کتاب دبستان  و دست نوشته های دوران کودکی خود را نیز برای نمایش در موزه اسباب بازی های قدیمی تحویل سازمان فرهنگی ورزشی دهند.

وی یادآورشد: برای صاحبان اسباب بازی های برگزیده جوایزی در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33669877 اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگی ورزشی تماس بگیرند.

کد خبر 2332566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha