۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۲

کارخانه:

شکست برزیل نیازمند انرژی و توان مضاعف است/ قدرت برزیل یک شانس بزرگ برای ایران است

شکست برزیل نیازمند انرژی و توان مضاعف است/ قدرت برزیل یک شانس بزرگ برای ایران است

استان تهران - خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: برای شکست دادن برزیل باید ملی پوشان ایران از فاکتورهای متعددی برخوردار باشند و انرژی و توان مضاعفی را نسبت به بازی های گذشته صرف کنند تا خود را در بین چهار تیم برتر لیگ جهانی ببینند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که با خلق شگفتی در میان شش تیم برتر جهان قرار دارد، باید برای حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا مقابل پرافتخارترین تیم لیگ جهانی پیروز شود.

شاید مهم ترین و سرنوشت سازترین بازی چند سال اخیر تیم ملی والیبال ایران را امشب و مقابل برزیل باید مشاهده کرد، مسابقه ای که در صورت برتری ایران می تواند انگشت حیرت جهان را به سمت والیبال و ورزش ایران دراز کند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قدرت تیم ملی برزیل در مرحله نهایی لیگ جهانی اظهار داشت: به عقیده بنده تیم برزیل قدرتمند از روسیه است و ما در مقابل تیم ملی روسیه می توانستیم پیروز باشیم و اگر دقت و تمرکز لازم را داشتیم، پیروزی در مسابقه اول دور از دسترس نبود.

تیم ملی برزیل دارای قدرت متفاوتی نسبت به روسیه است

سرمربی سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران افزود: تیم ملی روسیه از قدرت سالهای گذشته خود برخوردار نبود زیرا تعدادی از بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان قبلی خود کرده به همین خاطر می توانستیم این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: اما تیم ملی برزیل دارای قدرت متفاوتی نسبت به روسیه است که این اقتدار خود را در بازی دیشب به خوبی نشان داد البته این یک شانس برای تیم ملی ایران است که در مقابل برزیل قدرتمند قرار گرفته و چاره ای جز برد ندارد.

کارخانه اضافه کرد: برای شکست دادن برزیل باید ملی پوشان ایران از فاکتورهای متعددی برخوردار باشند و انرژی و توان مضاعفی را نسبت به بازی های گذشته صرف کنند تا خود را در بین چهار تیم برتر لیگ جهانی ببینند.

این کارشناس والیبال عنوان کرد: تیم ملی ایران در بازی امشب باید از تجربه، هوش و مهارت بالایی برخوردار باشد زیرا تیم مقابل نیز دارای بازیکنان با تجربه و باهوشی است به همین خاطر بازیکنان ما باید در حمله، دفاع و توپگیری، دقت و توان بالایی را نشان دهند.

وی بیان داشت: آنچه در بازی امشب بسیار مهم و حیاتی بوده، آن است که باید بازیکنان ایران بدون هیچ واهمه ای و با تمرکز و بسیار منطقی و حساب شده بازی را پیگیری کنند تا بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

کارخانه تأکید کرد: تیم ملی ایران از توان، ظرفیت و قابلیت های بالایی برخوردار است که باید این ویژگی ها را در زمین اجرا کرده و بار دیگر قدرت والیبال ایران را به جهان نشان دهد.

کد خبر 2333843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha