۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸

امام جمعه کنگان:

کمبود امکانات کمک آموزشی و کلاس درس در کنگان زیبنده نیست

کمبود امکانات کمک آموزشی و کلاس درس در کنگان زیبنده نیست

بوشهر- امام جمعه کنگان گفت: کمبود امکانات کمک آموزشی و کلاس درس در کنگان زیبنده نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح مباحثی در خصوص مسائل جغرافیای شهرستان کنگان در رسانه‌ها اظهار کرد: ضمن تقدیر از تلاش فرماندار کنگان در راستای پیگیری حق و حقوق مردم، همه فعالان سیاسی مردم و مسئولین دو شهرستان را به قانونمندی، قانون‌مداری و رعایت عدالت توصیه می‌کنم.

وی افزود: مرجع تصمیم گیری برای این موضوع وزارت کشور و نظرات کارشناسان این حوزه است که به تأیید کارشناسان وزارت کشور رسیده است.

امام جمعه کنگان تاکید کرد: دامن زدن به مسائلی که موجب ایجاد اختلاف بین مردم یکدل و باصفای این مناطق می‌شد شایسته نیست و همه باید تابع قانون باشند.

وی با استناد به آیات و روایات، وحدت را امری ضروری و دستوری قرآنی دانست و عنوان کرد: تاکید بر واژه امت اسلامی به این دلیل است که ما فراموش نکنیم یک امت واحد هستیم و مرزهای جغرافیایی بین کشورهای اسلامی حقیقت امت اسلامی را تغییر نمی‌دهد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان داشت و تأکید کرد: توجه به مدارس و امکانات آموزشی ضروری است و شایسته نیست مناطقی مانند کنگان با کمبود امکانات کمک آموزشی و کلاس‌های درس مواجه باشند.

کد خبر 6231534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha