۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۲۰:۳۲

انتشار مبلغ نهایی قرارداد بازیکنان راه‌آهن در لیگ سیزدهم

انتشار مبلغ نهایی قرارداد بازیکنان راه‌آهن در لیگ سیزدهم

باشگاه راه‌آهن قرارداد بازیکنان این تیم در فصل گذشته رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه را‌ه‌آهن در این مطلب که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفته، آورده است: "باشگاه کهن و ریشه‌دار راه‌آهن معتقد است در شرایط فعلی جلب اعتماد عمومی به فوتبال و باشگاه‌های ورزشی و متقاعد کردن مردم و مسئولان به وجود جریان سالم مالی در باشگاه‌ها و در فوتبال کشور از اهمیت برخوردار است.

همچنین این موضوع می‌تواند موجب تقویت باور و علاقه و انگیزه مردم و بخش خصوصی به باشگاهداری و فوتبال شود و شفافیت بیشتر در ابعاد مالی و مدیریتی باشگاه‌ها و کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌‎وری و کارایی شود، طی روزهای اخیر مبادرت به انتشار مبلغ قراردادهای فصل 14 و درآمدهای خود از سازمان لیگ فوتبال کرده است.

در ادامه این روند جدول مبلغ نهایی قرارداد بازیکنان فصل 13 خود را به شرح زیر منتشر کرد:

بزودی جدول مبلغ قرارداد کادرفنی فصل 13 و جدول مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی فصل 12 باشگاه راه‌آهن و نیز جدول نهایی بازیکنان و کادرفنی فصل 14 که در فرصت باقیمانده مهلت نقل و انتقالات اضافه یا تعدیل شده‌اند، نیز روی سایت باشگاه راه‌آهن منتشر خواهد شد.

امید است فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال و دیگر باشگاه‌های کشور نیز با انتشار مبلغ قراردادهای خود مردم و مسئولان را در باور عمیق‌تر به باشگاه‌های ورزشی و فوتبال یاری دهند.

کد خبر 2335724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha