۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰

با صدور بیانیه ای/

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر : شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی با صدور بیانیه ای مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است : روز قدس روز لبيك به نداي ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) و بيداري همه ملت هاي آزاده عليه ظلم و بيداد استكبار بين المللي و روز عزاي صهيونيسم جهاني است.

متن این بیانیه به این شرح است:

مردم شريف و هميشه در صحنه خراسان شمالي

روز جهاني قدس بار ديگر فرا رسيد و مسئله قدس شريف و فلسطين بار ديگر به عنوان دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگي و محور وحدت امت اسلامي با رژيم جعلي اسرائيل و سمبلي از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح هاي استكباري مي باشد.

روز قدس روز لبيك به نداي ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) و بيداري همه ملت هاي آزاده عليه ظلم و بيداد استكبار بين المللي و روز عزاي صهيونيسم جهاني است.

روز قدس روزي است كه مستضعفين انزجار و نفرت خود را از عملكرد وحشيانه صهيونيسم بين الملل در به خاك و خون كشيدن انسان ها به ويژه زنان و كودكان بي گناه غزه اعلام مي دارند.

امسال در حالي به استقبال اين روز عزيز مي رويم كه رژيم جعلي صهيونيسم با حمايت سردمداران از هم پيمان خود و در غفلت سران كشورهاي مسلمان و اوضاع بحراني منطقه چشم طمع خود را به سرزمين فلسطين دوخته و آتش خشم خود را بر سر مردم مظلوم و روزه دار به ويژه زنان و كودكان بي گناه مي ريزند.

از اين رو ائمه محترم استان، نمايندگي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه و نهاد امامت جمعه ضمن دعوت از حضور پرشور مردم شريف استان در راهپيمايي روز قدس و اعلام انزجار خود از به خاك و خون كشيده شدن مردم بي دفاع و مظلوم غزه دوشادوش شما ملت هميشه در صحنه بار ديگر به نداي مظلوميت ملل مسلمان لبيك گفته و با آرزوي ظهور و فرج يگانه منجي جهان بشريت حضرت حجه ابن الحسن العسگري(عج) از زير يوغ استكبار جهاني خصوصا آمريكا و اسرائيل به خيابانها آمده و سپس به طرف مصلي نمازهاي جمعه حركت خواهيم نمود تا جان تشنه مان را از زلال خطبه هاي نماز جمعه سيراب نماييم.

کد خبر 2336624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha