۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵

مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حفاظ نیمه دوم مردادماه آغاز می شود

مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حفاظ نیمه دوم مردادماه آغاز می شود

آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از نیمه دوم مردادماه آغاز و به مدت یک ماه در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون مرحله اول نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اردیبهشت‌ماه، به صورت کتبی و چهارگزینه‌ای برای حافظان 10 جزء، 20 جزء و حافظان کل قرآن برگزار شد. افرادی که در این آزمون حد نصاب نمرات را دریافت کردند در مرحله دوم این آزمون که به صورت شفاهی خواهد بود، شرکت می‌کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن نیز از نیمه دوم مردادماه در استان‌های سراسر کشور آغاز می‌شود که این آزمون‌ها بنا به آمادگی هر استان باید در طول یک ماه برگزار شود.

آزمون مرحله دوم نهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن که به صورت شفاهی اجرا می‌شود شامل حُسن حفظ همراه با رعایت ملاک‌های تجویدی است که براساس ابلاغ سازمان دارالقرآن الکریم، استان‌ها موظف هستند این آزمون را برای راه‌یافتگان به مرحله دوم برگزار کنند.

بنابراین گزارش، پس از برگزاری آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن، نتایج این آزمون از سوی استان‌ها در اختیار سازمان دارالقرآن الکریم قرار می‌گیرد تا پذیرفته‌شدگان در این مرحله از طریق سایت تلاوت سازمان دارالقرآن http://telavat.com معرفی شوند.

افرادی که در آزمون مرحله دوم حدنصاب امتیاز را بگیرند و قصد دریافت مدرک درجه یک یا دو را داشته باشند خود را برای شرکت در آزمون مرحله سوم این طرح آماده می‌کنند اما سایر افراد با پذیرفته شدن در این آزمون مدرک درجه سه حفظ قرآن را دریافت می‌کنند.
 

کد خبر 2337863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha