۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱

حجت الاسلام نجفی:

مقاومت تنها راه نجات فلسطین است

مقاومت  تنها راه نجات فلسطین است

دلیجان- خبرگزاری مهر: استاد حوزه علمیه دلیجان با تاکید بر اینکه روز قدس روز خشم مقدس مسلمانان علیه رژیم جعلی اسرائیل و روز حمایت امت اسلامی علیه این رژیم متجاوز است گفت: مقاومت تنها راه نجات فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی نجفی ظهر جمعه در راهپیمایی مردم دلیجان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از مردم فلسطین افزود: پاسداشت این روز بزرگ و شرکت در راهپیمایی روز بزرگ قدس در حقیقت فریاد در مقابل ظلم همه غاصبان صهیونیست و همه است که نام حقوق بشر را یدک می‌کشند و چشم خود را در مقابل جنایات اشغالگران قدس بسته‌اند.

وی ادامه داد: هر ساله موضوع روز قدس نقل محفل رسانه‌های جهانی شده و در رسانه‌های جهان ضمن بازتاب این روز بزرگ به تجزیه و تحلیل آن در کشور های مختلف می‌پردازند و این امر موجب افشای بیشتر جنایات رژیم صهیونیستی براي مردم جهان می‌شود.

حجت الاسلام نجفی با تأكيد بر لزوم وحدت مسلمانان در مقابل دنياي استكبار ادامه داد: اختلاف‌افکنی و تفرقه در ميان مسلمانان موجب خوشحالی دشمنان می‌شود و زمینه مناسبی برای دستيابي آنان به اهداف شوم‌شان را فراهم می‌کند. ‌

وی حضور در اين راهپیمایی را يك وظیفه شرعی و اسلامی دانست و افزود:‌ مسلمانان باید با تقویت جبهه اسلام رژیم منحوس و اشغالگر قدس را وادار به عقب‌نشینی کنند.

راهپیمایی باشکوه روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت صهیونیسم جهانی و اسراییل در شهر دلیجان برگزار شد. در این مراسم که از ساعت ۱۱:۳۰ از میدان بسیح دلیجان اغاز گردید امام جمعه فرماندار شهردار و جمعی از مسوولین شهرستان حضور داشتند.

مردم روزه دار و ولایتی دلیجان با عبور از بلوار شهیدان کاظم زاده و بلوار خلیج فارس شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل وارد مصلی حضرت بقیه الله گردیدند.

کد خبر 2338094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha