۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۵

حجت الاسلام نکونام:

مسلمانان نباید نسبت به جنایت‌های اسرائیل بی تفاوت باشند

مسلمانان نباید نسبت به جنایت‌های اسرائیل بی تفاوت باشند

شهرکرد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسلمانان نباید نسبت به جنایت های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سالجاری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد اظهار داشت: انسانها باید در راه رسیدن به تقوا تلاش کنند و داشتن تقوا برکات بسیاری را برای انسان در بر دارد.

وی بیان داشت: آخرین روز های ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و باید تلاش کنیم از روز های اندک باقی مانده بهره کافی را ببریم.

حجت الاسلام محمد علی نکونام ادامه داد: ماه رمضان ماه قران وماه برکت است، درهای رحمت الهی باز است و خداوند در این ماه برکات فراوانی را برای بنده خود در نظر گرفته است که باید با انجام اعمال شایسته و عبادت از برکات خداوند در این ماه بهرمند شویم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان داشت: صدقه دادن یکی از اعمالی است که برکات فراوانی را برای فرد در پی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اقامه نماز یکی از مهمترین واجبات دین به شمار می آید، تصریح کرد: حضور در جمع نمازگزاران در مساجد و اقامه نماز در مسجد از اهمیت بالایی در دین اسلام برخوردار است.

قدرت های که دم از حقوق بشر می زنند در مقابل جنایت های اسرائیل سکوت کرده اند

حجت الاسلام محمد علی نکونام ادامه داد: برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور از برکات انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم همیشه حضور در نماز های جمعه را یکی از برنامه های مهم زندگی خود قرار دهیم چرا که حضور در نماز جمعه برکات فراوانی برای فرد در پی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شده است، ادامه داد: این روز روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل اشغالگر است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: اسرائیل جنایت‌‌های خصمانه خود را انجام می دهد و قدرت های که دم از حقوق بشر می زنند ومدافع حقوق انسانها خود را معرفی می‌کنند سکوت کرده اند.

وی با بیان اینکه مسلمانان نباید نسبت به جنایت های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین بی تفاوت باشند، یادآور شد: امروز مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی نشان داند که همیشه مدافع مردم فلسطین هستند.

حجت الاسلام محمد علی نکونام ادامه داد: امروز مردم کل کشور به ویژه شهر شهرکرد حماسه دیگری خلق کردند و نشان دادند که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردتاکید کرد: آمریکا مدافع اصلی اسرائیل است وآمریکا در جنایتهایی که در این روزها شاهد آن هستیم شریک است.

کد خبر 2338097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha