۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲

چرخابی در گفتگو با مهر:

تفکر باخت هنوز در بازیکنان ذوب‌آهن وجود دارد/جوان گرایی کیفیت لیگ را بالا می‌برد

تفکر باخت هنوز در بازیکنان ذوب‌آهن وجود دارد/جوان گرایی کیفیت لیگ را بالا می‌برد

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تفکر باخت از فصل پیش هنوز در برخی از بازیکنان ذوب آهن هنوز وجود دارد و این برای تیم اصفهانی که امسال به دنبال کسب نتیجه بوده، اصلا خوب نیست.

حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز گذشته ذوب‌آهن مقابل صبای قم و باخت تیم اصفهانی در این بازی اظهار داشت: ذوب آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی روی اشتباهات فردی گل دوم را دریافت کرد و در تمام بازی و بیشتر در نیمه دوم موقعیت ها و بازی در دست بازیکنان ذوب آهن بود و به جرات میتوان گفت حق این تیم در این بازی حتی تساوی هم نبود و این نتیجه دور از انتظار و البته حق ذوب آهن نیز این نبود.
وی با انتقاد از یکی از تعویض های ذوب آهن بیان داشت: به نظر من محسن مسلمان بازیکن خوبی به شمار می‌رود و اگر مصدومیتی نداشته، گل محمدی باید او را از ابتدای مسابقه در ترکیب قرار می‌داد به این دلیل که پس از ورود این بازیکن تغییر محسوسی در روند بازی به وجود آمد و قدرت تهاجم ذوب آهن دوچندان شد و حتی روی تک گل ذوب آهن تاثیر داشت.
سرمربی سابق تیم سپاهان با اشاره به روند کلی مسابقه ادامه داد: در کل ذوب آهن بازی خوبی را ارائه داد و نشان داد میتواند در ادامه نتایج بهتری بگیرد و در لیگ امسال حرف برای گفتن داشته داشته باشد و به آرامی به جایگاه گذشته خود بازگردد.
وی درباره جوان گرایی تیم ها و توجه ذوب‌آهن به مسئله جوان گرایی اظهار داشت: به نظر من برنامه ای که سازمان لیگ در جوان گرایی و حتی برخی بودجه ها اجرا کرد، نکته مثبتی بود که باعث می‌شود شود همه تیم ها مخصوصا تیم های بزرگ  روی به بازیکنان جوان و با استعداد بیاورند.
چرهابی افزود: این مهم باعث میشود جوانان ما پیشرفت زیادی داشته باشند چرا که اینده کیفیت لیگ و تیم ملی در دست همین بازیکنان جوان است و هرچه در سطح بالاتری بازی کنند کیفیتشان بالاتر می‌رود.
کد خبر 2340988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha