۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۴۵

ابراهیم‌زاده در نشست خبری:

حضور بازیکنان صاحب‌نام باعث استرس پیکان نمی‌شود

حضور بازیکنان صاحب‌نام باعث استرس پیکان نمی‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: حضور بازیکنان صاحب‌نام باعث استرس پیکان نمی‌شود و ما تلاش می‌کنیم که در مواقع مختلف با استفاده از مدیریت مناسب، مانع ایجاد استرس در تیم شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مقابل سپاهان بازی می‌کردیم، می‌دانستیم که این تیم مدعی قهرمانی بوده و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد اما می‌خواستیم که 20 دقیقه نخست را بدون اشتباه سپری کنیم که این اتفاق صورت نگرفت و گل خوردیم.

وی با اشاره به عملکرد تیمش افزود: در نیمه دوم خط هافبک ما تحلیل رفت و نتوانستیم به خوبی عملکرد خود را به نمایش بگذاریم اما در آینده بدون شک بهتر می‌شویم و با وجود باخت از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم و باید بگویم که آنها بسیار خوب بازی کردند.

سرمربی تیم پیکان تهران با اشاره به گل دوم تیم سپاهان و اینکه آیا این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده، تصریح کرد: فکر می‌کردم که این گل آفساید اعلام می‌شود اما کارشناسان باید در این زمینه بعداً صحبت کنند و من نمی‌توانم در این باره اظهار نظر کنم؛ درباره داوری نیز به صورت کلی اعلام می‌کنم که روی حیدری یک خطا انجام شد اما با این حال من نمی‌توانم درباره این مسئله اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره حضور بازیکنان صاحب‌نام در تیم پیکان و استرس‌های احتمالی ناشی از عدم نتیجه‌گیری این تیم ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی تیم، ما ابتدا می‌خواهیم تیم را در لیگ نگه داشتیم و بعد از آن تغییرات را ایجاد می‌کنیم و به طور کلی تیم‌هایی که به تازگی به لیگ برتر می‌آیند، باید ابتدا سعی کنند که در لیگ ماندگار شوند.

ابراهیم‌زاده گفت: ما از بازیکنان تأثیرگذاری استفاده می‌کنیم اما به نظر من این مسئله سبب استرس تیم نمی‌شود و اگر استرس نیز به وجود آید، امیدوار هستم که با مدیریت صحیح باشگاه این مشکل برطرف شود.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون اینکه آیا مدیران ذوب‌آهن و سپاهان برای حضور او در سپاهان علاقه‌ای نداشتند، تصریح کرد: درباره حضور من در اصفهان نخواستن معنی نداشت و در نشست قبلی هم گفتم که شرط حضور من در تیم‌های اصفهانی این بود که ابتدا مدیران اصفهانی مرا بخواهند و سپس من شرایط آنها را قبول کنم اما اکنون هم خوشحال هستم که به عنوان یک اصفهانی با برنامه و منطق در تیم پیکان کار می‌کنم.

سرمربی تیم پیکان تهران گفت: در تیم راه‌آهن هم که بودم، از نیم‌فصل دوم تغییرات این تیم را مشاهده می‌کردید و من از کارم راضی هستم.

وی پیرامون تعویض فشنگچی و اعتراضاتی که او نسبت به این مسئله داشت، اظهار داشت: هیچ گاه نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که بازیکن زمانی که تعویض می‌شود، چه عکس‌العملی دارد و وظیفه من تعویض بوده و کار درست این است که تعویض را انجام دهم و برخورد با بازیکن در دستور کار مدیریت باشگاه قرار دارد و من نمی‌توانم در این باره در کار مدیریت دخالت داشته باشم.

ابراهیم‌زاده با اشاره به وضعیت سپاهان و آینده این تیم اضافه کرد: روز گذشته هم گفتم که سپاهان تیم با ثباتی بوده و تیمی است که برنامه فوق‌العاده‌ای دارد و حتی با وجود تغییرات، مدیران آن، ادامه برنامه را دنبال می‌کنند و هرجا که برنامه داشته باشد، موفقیت را تضمین می‌کند و سپاهان در لیگ امسال یکی از شانس‌های قهرمانی بوده و این ظرفیت را دارا است.

 

کد خبر 2341110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha