۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۱۳

هادی عقیلی:

درباره تیم ملی حرف نمی‌زنم/ اگر دوست داشتند مرا دعوت می‌کنند

درباره تیم ملی حرف نمی‌زنم/ اگر دوست داشتند مرا دعوت می‌کنند

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: ترجیح می‌دهم در حال حاضر پیرامون تیم ملی صحبتی بر زبان نیاورم و بهترین تلاش خود را به کار گیرم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات کی‌روش گفت: راجع به تیم ملی چیزی ندارم بگویم و فعلا در حالت تعلیق به سر می‌بریم و دوست ندارم درباره آن صحبت کنم.

وی درباره اظهارات کی‌روش مبنی بر اینکه او را بهترین مدافع ایران می‌داند، تصریح کرد: همیشه دوست دارم برای باشگاهم بهترین باشم در مرحله اول و هر کس نظر فنی دارد، نظر خودش است و اگر بخواهد دعوت می‌کند و اگر نه که نمی‌کند.

مدافع تیم سپاهان با اشاره به تغییر سیستم بازی تیم اصفهانی تصریح کرد: قبلاً هم این شیوه را بازی کرده بودیم و مربی تشخیص داد که به سیستم سه دفاعه باز گردیم و از این سیستم نتیجه گرفتیم.

وی بیان داشت: هنوز اولین بازی است و برای همه تیم‌های دنیا بازی اول سخت است و در کل برای نخستین بازی بازی خوبی به شمار می‌رفت.

عقیلی درباره حضور بازیکنان جوان در ترکیب سپاهان اضافه کرد: از این بازیکنان می‌خواهم که هدف گذاری کنند در زندگی خود به دنبال اهداف کوچک نبانشد؛ مشکل بزرگ فوتبال ایران کوچک بودن اهداف است و هدف آنها رفتن به جام جهانی یا رفتن به تیم ملی نباشد؛ اول هدف‌گذاری کند که در بهترین تیم دنیا بازی کنند و تمام فکر و ذکرشان فوتبال باشد.

 

کد خبر 2341103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha