۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۲

پشت پرده رفتن کریم انصاری فرد از تبریز/ آقای گل از تراکتوری ها دلخور است!

پشت پرده رفتن کریم انصاری فرد از تبریز/ آقای گل از تراکتوری ها دلخور است!

تبریز – خبرگزاری مهر: در شرایطی که سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از ادامه مذاکره با کریم انصاری فرد جهت حضور در این تیم خبر می دهد، خود این بازیکن اعتقاد دارد که فوتبالش را در اروپا دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در خصوص آخرین وضعیت مذاکره باشگاه تراکتورسازی با کریم انصاری فرد می گوید که مذاکره دو طرف همچنان ادامه دارد اما مهاجم ملی پوش فصل گذشته تراکتورسازان در مصاحبه های یکی، دو روز اخیر خود از میلش به ادامه فوتبالش در اروپا حرف می زند.

به گفته خطیبی، آخر هفته جاری تکلیف حضور یا عدم حضور انصاری فرد در تبریز مشخص می شود. این در حالیست که علیرغم قدرشناسی این مهاجم اردبیلی از حمایت های هواداران تراکتورسازی، هیچ رغبتی از سوی وی جهت حضور در تبریز دیده نمی شود تا یک تناقض آشکار در نظرات دو طرف وجود داشته باشد.

البته ماجرای عدم تمدید قرارداد انصاری فرد با تراکتورسازی و رفتنش از تبریز به یکی، دو موضوع مهم ارتباط دارد که یکی از آنها تمایل این بازیکن به تجربه بازی در لیگ های خارجی است اما اینکه وی به دنبال حضور در اروپا است و دوست هم ندارد با تراکتورسازی ادامه دهد، یک دلیل عمده دارد.

یکی از نزدیکان انصاری فرد می گوید که او از دست مسئولان تراکتورسازی دلخور است و با وجود ارتباط نزدیک و صمیمی با رسول خطیبی، پیشنهاد سرمربی جوان این تیم را فعلا بی جواب گذاشته و دلیل نیامدنش را هم به مدیران باشگاه ربط می دهد.

کریم انصاری فرد در یک جمع گفته که با وجود آقای گلی اش در فصل گذشته، حتی یک تبریک هم از سوی مدیرعامل باشگاه به او نرسیده و از این موضوع ناراحت است.

البته روشن است که انصاری فرد نیازی به تبریک آقای گلی ندارد و جمشید نظمی نیز مدیری نیست که قدرشناس نباشد اما اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی تلاش بموقعی برای نگه داشتن این مهاجم اردبیلی در تبریز نداشته اند، موضوع قابل تاملی است که اکنون دست رسول خطیبی را هم برای اصرار به آمدن کریم به تراکتورسازی بسته است.

شاید با مذاکره مجدد و توام با دلجویی نظمی از انصاری فرد، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بار دیگر پیراهن تراکتورسازی را به تن کند.

کد خبر 2341131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha