۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰

پس از یک ماه رخ داد؛

تمرینات پرسپولیس روی خبرنگاران و تماشاگران گشوده شد/ رحیمی هم آمد

تمرینات پرسپولیس روی خبرنگاران و تماشاگران گشوده شد/ رحیمی هم آمد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدتها برابر دیدگان هواداران این تیم و خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف گروهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین تمرین پرسپولیس پس از تساوی برابر نفت تهران در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز شنبه در مجموعه ورزشی درفشی‌فر تهران آغاز شد.

در این تمرین و پس از یک ماه به هواداران پرسپولیس و خبرنگاران، عکاسان و گروه‌های خبری اجازه داده شد در محل برگزاری تمرین حضور یافته و عملکرد بازیکنان را از نزدیک تماشا کنند.

اصلی تنها 30 دقیقه در محل تمرین حضور یافته و ریکاوری کردند و سپس محل تمرین را ترک کردند. در این بین سوشا مکانی تنها بازیکن اصلی پرسپولیس بود که به همراه سایر دروازه‌بان‌ها، زودتر تمرین را آغاز و تا پایان برنامه‌های آماده‌سازی را پیگیری کرد.

در ادامه تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی از نفرات تعویضی و نیمکت نشین برابر تیم ایران مبدل به میدان رفت. شاگردان علی دایی با پیراهن سرخ و بازیکنان حریف با پیراهن زرد به میدان رفتند.

نیلسون، نوید صبوری، میثم حسینی، حسین ماهینی، فرشاد قاسمی، افشین اسماعیل‌زاده، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محمد نوری، هادی نوروزی و مهدی طارمی در نیمه نخست برابر سرخپوشان بازی کردند که حاصل آن 2 گل بود که توسط افشین اسماعیل‌زاده و محمد نوری به ثمر رسید.

از نکات جالب توجه دیگر این تمرین، استفاده کردن تمام نفرات حاضر از لباس‌‎های برند جدید پرسپولیس بود و تنها توپ‌هایی که تمرین با آنها برگزار می‌شد، مخصوص اسپانسر قبلی بود.

 از سوی دیگر علیرضا رحیمی صبح امروز شنبه، پس از حضور در باشگاه و رسیدگی به امور جاری، راهی مجموعه درفشی‌فر شد تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین سرخپوشان باشد.
 

کد خبر 2341401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha