۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۱

مجری برنامه «نردبان» در گفتگو با مهر:

مستندها و عکس‌های مخاطبان نقد می‌شود/ دوباره شبانه شدیم

مستندها و عکس‌های مخاطبان نقد می‌شود/ دوباره شبانه شدیم

مجری و تهیه‌کننده «نردبان» در آستانه اختتامیه جشنواره این برنامه و پایان یافتن برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان اعلام کرد این برنامه مجددا به صورت شبانه روی آنتن می‌رود و به علت بالا بودن حجم آثار رسیده مخاطبان، اکثر وقت برنامه به بررسی و پخش این آثار اختصاص پیدا می‌کند.

الهام عادلی، تهیه‌کننده و مجری «نردبان» در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: حجم کارهای رسیده به دبیرخانه جشنواره «نردبان» زیاد است و در رمضان که پخش ما هفتگی بود، نمی‌توانستیم جوابگوی مخاطبانی باشیم که آثارشان مدت‌ها است در انتظار پخش قرار دارد. بنابراین با نظر مثبت مدیران شبکه مستند از امروز برنامه طبق روال گذشته خود به جای پخش هفتگی، هر شب روی آنتن می‌رود.

این مستندساز درباره تغییر ساختار برنامه توضیح داد: در ساختار پخش روزانه بیشتر به تعامل با مستندسازان جوان و تاکید بر بخش‌های آموزشی توجه داریم ضمن اینکه آیتم‌های متعدد هفتگی جای خود را به پخش و نقد مستندهای مردمی خواهد داد. همچنین با توجه ویژه به بخش عکس مستند در جشنواره امسال، بخشی از برنامه نیز به پخش و نقد عکس های ارسالی از سوی مخاطبان اختصاص دارد.

وی یادآور شد: البته قبل از ماه مبارک رمضان روزهای یکشنبه و سه شنبه را به پخش عکس‌های ارسالی اختصاص داده بودیم اما به خاطر حجم بالای عکس‌های رسیده به دبیرخانه نردبان به احتمال زیاد از امروز به مدت دو هفته بیشتر زمان برنامه به پخش و نقد عکس‌های ارسالی مخاطبان اختصاص خواهد داشت.

عادلی درباره تفاوت جشنواره امسال نسبت به جشنواره سال گذشته اظهار کرد: هم از نظر آثار ارسالی به جشنواره و هم از نظر رشد کیفی آثار جشنواره امسال بهتر از سال گذشته بوده است ضمن اینکه مخاطبان استقبال بی‌نظیری نیز از جشنواره عکس مستند که امسال به جشنواره «نردبان» اضافه شده است، داشته‌اند.

مجری و تهیه‌کننده «نردبان» ابراز امیدواری کرد اختتامیه جشنواره «نردبان» 25 مردادماه برگزار شود تا برگزیدگان بخش فیلم و عکس از میان آثار ارسالی شناخته شوند.

این برنامه که به پخش و نقد آثار مخاطبان و مستندسازان نیمه حرفه‌ای اختصاص دارد و به برگزیدگان این آثار نیز جوایزی اهدا می‌کند، هر روز ساعت 19 و جمعه‌ها ساعت 18 روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

کد خبر 2341413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha