۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۵۳

گلستان به دنبال میزبانی جام جهانی فوتوالی است/ معاونت جدید اداره کل ورزش و جوانان معرفی شد

گلستان به دنبال میزبانی جام جهانی فوتوالی است/ معاونت جدید اداره کل ورزش و جوانان معرفی شد

گرگان – خبرگزاری مهر: رئیس کمیته فوتوالی هیات انجمن های ورزشی استان گلستان گفت: گلستان به دنبال میزبانی مسابقات جام جهانی رشته فوتوالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، "جواد عزیزی" شامگاه شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران ورزشی استان، با اعلام این خبر افزود: باتوجه به اینکه ایران به عنوان میزبان جام جهانی فوتوالی در نظر گرفته شده در تلاش هستیم شهرستان گرگان را برای میزبانی این رقابت ها معرفی کنیم.

وی افزود: مسابقات جام جهانی 2014 رشته ورزشی فوتوالی از مهرماه سال جاری در یکی از شهرهای کشورمان برگزار خواهد شد.

به گفته وی هزینه میزبانی جام جهانی 120 میلیون تومان برآورد شده و در صورتی که 80 میلیون تومان را فدراسیون و وزارت ورزش تقبل کنند سایر مبالغ از سوی استان تامین خواهد شد.

رئیس کمیته فوتوالی هیات انجمن های ورزشی گلستان همچنین از برگزاری 6 دیدار تدارکاتی به صورت رفت و برگشت با تیمی از کشور ترکمنستان خبرداد.

عزیزی گفت: تیم منتخب فوتوالی گلستان برای انجام 3 بازی دوستانه اواخر شهریورماه راهی "عشق آباد" مرکز ترکمنستان خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از برگزاری این 3 دیدار، تیم منتخب ترکمنستان راهی گلستان می شود تا 3 بازی نیز به میزبانی کشورمان برگزار شود.

معاون جدید اداره کل ورزش و جوانان معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، "قاسمعلی برزمینی" به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی این اداره کل منصوب شد. جلسه تودیع و معارفه معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور کارکنان این اداره در دفتر مدیرکل برگزار شد و طی آن "قاسمعلی برزمینی" به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شد.

پیش از برزمینی، "حسن کرامت" به عنوان معاونت توسعه و پشتیبانی فعالیت می کرد و به دلیل بازنشستگی اوایل سال جاری از سمت خود کناره گیری کرد.

برزمینی سابقه ریاست هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر را در کارنامه دارد.

کد خبر 2341806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha