۸ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۵۸

مهاجرانی یاور فوتوالی ایران شد؛

دیدار دبیرکل ایرانی فوتوالی آسیا - اقیانوسیه با دبیرکل کمیته المپیک امارات

دیدار دبیرکل ایرانی فوتوالی آسیا - اقیانوسیه با دبیرکل کمیته المپیک امارات

دبیرکل ایرانی کنفدراسیون فوتوالی آسیا و اقیانوسیه به همراه حشمت مهاجرانی با دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس انجمن فوتوالی امارات دیدار و در مورد رشته فوتوالی و توسعه آن در منطقه بحث و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کنفدراسیون فوتوالی آسیا و اقیانوسیه، امیدعلی پورحسن به همراه حشمت مهاجرانی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در سفری که به امارات داشت با محمدعلی الکمالی دبیرکل کمیته ملی المپیک امارات و جمال سیف رئیس انجمن فوتوالی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

پورحسن در این دیدار از افتتاح مقر این کنفدراسیون در تهران خبر داد و از تیم ملی امارات برای حضور در مسابقات جام جهانی که قرار است طی سالجاری در جزیره کیش برگزار شود دعوت کرد.

همچنین دبیرکل ایرانی فوتوالی آسیا و اقیانوسیه در دیداری جداگانه با جمال سیف رییس انجمن فوتوالی امارات، به بررسی راه های همکاری دوجانبه پرداخت و آمادگی کنفدراسیون فوتوالی آسیا و اقیانوسیه را برای همکاری بیشتر با انجمن فوتوالی امارات اعلام کرد.

امیدعلی پورحسن طی حکمی از سوی موسوی شفیق رئیس کنفدراسیون فوتوالی آسیا و اقیانوسیه به مدت چهار سال به عنوان دبیرکل این کنفدراسیون منصوب شده است.
 

کد خبر 2353525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha