۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶

تطهیری:

گیلان پیشگام در رشته فوتوالی ایران/ 17 استان کشور در زمینه رشته فوتوالی فعال هستند

 گیلان پیشگام در رشته فوتوالی ایران/ 17 استان کشور در زمینه رشته فوتوالی فعال هستند

رشت – خبرگزاری مهر: سر مربی تیم ملی فوتوالی کشور گفت: گیلان در رشته فوتوالی پیشگام است.

محمد تطهیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: استان های ساحلی کشور در این رشته ورزشی مفرح پیشرو هستند.

وی همچنین بر لزوم ترویج صحیح رشته فوتوالی در ایران تاکید کرد و اظهارداشت: هم اکنون 17 استان کشور در زمینه رشته فوتوالی کاملا فعال هستند.

سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران در ادامه با بیان اینکه ایران اوائل آبان ماه امسال میزان مسابقات جام جهانی 2014 این رشته در جزیره قشم است، گفت: ایرانی ها باید در این دوره از مسابقات تیم قوی داشته باشد.    

وی در ادامه از برگزاری هفت مرحله اردو تا مسابقات جهانی در کشور خبر داد و افزود: تیم ملی فوتوالی ایران در مسابقات جهانی با هشت بازیکن در قالب دو تیم الف و ب شرکت می کند.

تطهیری با بیان اینکه رشته فوتوالی زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارد، اظهارداشت:  ایران از استعدادهای خوبی در این رشته ورزشی برخوردار است.

وی همچنین با بیان اینکه ورزش فوتوالی در کشور مدال آور است، اذعان داشت: این رشته بصورت حرفه ای و منسجم به مدت دو سال در کشور پیگیری می شود.

سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران گفت: در حال حاضر بازیکنان زیادی که در رده های ملی تیم های معتبر اروپایی و جهانی بازی می کنند به رشته فوتوالی به عنوان یکی از رشته های تمرینی با دقت بسیار بالا مبادرت می ورزند.

وی در ادامه همدلی، وفاق و دوستی در عرصه ورزش فوتوالی را یک نعمت بزرگ دانست و افزود:  به رغم تمامی مشکلات مالی ورزشکاران این رشته با علاقه وصف ناپذیری برای سربلندی ایران اسلامی تلاش می کنند.

تطهیری با بیان اینکه هم اکنون " سید حسین موسوی شفیق " مدیریت کنفدراسیون فوتوالی آسیا و اقیانوسیه را بر عهده دارد، اذعان داشت: ایران ارتباط خیلی خوبی با فدراسیون جهانی فوتوالی دارد.

 سرمربی تیم ملی فوتوالی ایران در ادامه آینده این رشته ورزشی را بسیار درخشان توصیف و بر لزوم حمایت همه جانبه از ورزشکاران تاکید کرد.

کد خبر 2320791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha