۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۷:۵۲

سرپرست تیم ملی فوتوالی کشور عنوان کرد:

نخستین مرحله اردوی تیم ملی فوتوالی باحضور دو نماینده خراسان شمالی

نخستین مرحله اردوی تیم ملی فوتوالی باحضور دو نماینده خراسان شمالی

بجنورد - سرپرست تیم ملی فوتوالی کشور از حضور دو نماینده خراسان شمالی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی فوتوالی خبرداد.

رضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : رقابت های المپیک ساحلی ۲۰۱۶ ویتنام در حالی در شهریورماه سال آینده برگزار می شود که نمایندگان خراسان شمالی از هم اکنون در اردوی تیم ملی در کنار نمایندگان منتخب سه استان دیگر در حال تمرین هستند.

وی افزود: در رقابت‌های المپیک ساحلی ۲۰۱۶ ویتنام، نمایندگان خراسان شمالی برای کسب سهمیه حضور در این رقابت ها باید تلاش و استعدادهای خود را در اردوی تیم ملی که در گرگان برگزار شده نمایان سازند.

ابراهیمی با بیان اینکه نمایندگان منتخب اردوی تیم ملی از استان‌های خراسان شمالی، گلستان، خوزستان و گیلان هستند افزود: حسین جوهری و مصطفی احمدی دو نماینده استان بودند که در مسابقات کشوری  فوتوالی که  مهرماه امسال به میزبانی بجنورد برگزار شد، در کنار ۱۳ نماینده دیگر با کسب امتیاز بالا نسبت به دیگر حریفان، جواز حضور دراردوی تیم ملی را کسب کردند.

وی که ریاست کمیته فوتوالی خراسان شمالی را نیز بر عهده دارد اظهار کرد: اردوی تیم ملی فوتوالی آقایان در شهر گرگان استان گلستان از ۱۳ آذر ماه آغازشده و تا ۱۸ آذرماه ادامه دارد.

به گفته وی این کمیته قصد دارد با برنامه ریزی و رایزنی با آموزش و پرورش نسبت به برگزاری کلاس های استعداد یابی نیز اقدام کند.

 

 

کد خبر 2992201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha