۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۱

با درخشش رناتو ؛

برزیل قهرمان جام‌جهانی کوچک فوتوالی شد

برزیل قهرمان جام‌جهانی کوچک فوتوالی شد

چهارمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک که با حضور هشت تیم قدرتمند "فوتوالی" دنیا در ریودوژانیروی برزیل جریان داشت با قهرمانی تیم ملی برزیل(الف) پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات که در دو گروه انجام می‌شد با برگزاری 12 بازی دنبال شد که نهایتاً دو تیم برزیل(الف) و پاراگوئه از گروه اول و تیم‌های برزیل(ب) و پرتغال هم از گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها ابتدا تیم‌های برزیل‌(الف) و برزیل‌(ب) به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان برزیل‌(الف) توانست با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی دست یابد و راهی دیدار نهایی شود. در دیدار دوم این مرحله نیز تیم‌های پاراگوئه و پرتغال با یکدیگر دیدار کردند که نهایتاً تیم پاراگوئه موفق شد حریف را با نتیجه 25 بر 15 شکست دهد تا در دیدار فینال به مصاف برزیل‌(الف) برود.

در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم‌های برزیل‌(ب) و پرتغال با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم پرتغال توانست 25 بر 17 تیم حریف را شکست دهد و مقام سوم را از آن خود کند. دیدار نهایی این دوره از مسابقات نیز بین دو تیم قدرتمند برزیل(الف) و پاراگوئه برگزار شد که در پایان تیم برزیل‌(الف) که از تجربه کاپیتان خود، رناتو كائوچو (بازيكن سابق تيم ملي فوتبال برزيل، آس رم ايتاليا و فلامينگو) سود می‌برد، با نتیجه خیره کننده 25 بر 6 حریف خود را شکست داد و با اقتدار روی سکوی قهرمانی ایستاد. در این دوره از مسابقات ستاره‌هایی نظیر کانی‌گیا و روماریو نیز حضور داشتند.

کد خبر 2016107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha