۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۵۳

باقری:

فوتوالی گنبدکاووس دارای زمین اختصاصی شد

فوتوالی گنبدکاووس دارای زمین اختصاصی شد

گنبدکاووس - رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان گنبدکاووس گفت: زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع از طرف تربیت بدنی به صورت اختصاصی برای ورزش فوتوالی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا باقری، شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ورزشی گنبدکاووس، گفت: از آنجایی که شهرستان گنبد در رشته فوتوالی جزو تیم های برتر کشور و در رشته سپک تاکرا جزو دو تیم اول کشور است رایزنی هایی با اداره ورزش و جوانان انجام شد و امروز زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع جنب زمین چمن مصنوعی در سالن المپیک به این رشته واگذار شد.

وی افزود: در انجمن های ورزشی کشور ۱۷ رشته وجود دارد ولی در گنبد فعلا 9 یا 10 رشته تشکیل شده که به دنبال آن هستیم تا بقیه رشته ها را نیز تاسیس کنیم.

باقری ادامه داد: علاقمندان و اعضای رشته تیم فوتوالی قبلا برای تمرین به شهرستان گرگان رفت و آمد می کردند که هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ وقت مشکل بود امیدواریم این زمین را درخور شأن این رشته ورزشی مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: قرار است در این زمین به صورت استاندارد سرویس بهداشتی، رختکن، دفتر اداری، سکوی تماشا و زمین استاندارد این رشته که شبیه والیبال ساحلی است احداث شود.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی گنبد گفت: ان شاء الله اولین مسابقه کشوری در دهه فجر آینده به میزبانی گنبد در این محل برگزار خواهد شد و این رشته می تواند پشتیبان رشته های مشابه خود چون والیبال ساحلی باشد.

کد خبر 2471292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha