۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۵۱

به دنبال تحریم مراسم از سوی رسانه‌ها؛

انتقاد سرپرست استقلال از سازمان لیگ/ ماجدی: اسامی برترین‌ها از قبل مشخص شده بود

انتقاد سرپرست استقلال از سازمان لیگ/ ماجدی: اسامی برترین‌ها از قبل مشخص شده بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال از عملکرد سازمان لیگ برتر در مراسم برترین‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر انتقاد کرد و با تاکید بر اینکه اسامی برترین ها از قبل تعیین و اعلام شده بود، مراسم را نیمه کاره رها کرد و رفت. این اتفاق در شرایطی رخ داد که نمایندگان رسانه های گروهی هم به خاطر انتشار قبل از آغاز مراسم، حاضر به پوشش این رویداد نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه مراسم انتخاب برترین‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 21 امشب در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد اما پیش از آغاز این مراسم اسامی نفرات منتخب این رقابتها لو رفت، موضوعی که باعث ناراحتی برخی از دعوت شدگان به مراسم و اصحاب رسانه شد.

میرشاد ماجدی که این مراسم را خیلی زود ترک کرد، در مورد اینکه چرا تا پایان زمان برگزاری انتخاب برترین‌های لیگ چهاردهم در سالن باقی نماند، گفت: به این مراسم دعوت شده بودیم تا برترین‌های سیزدهمین دوره لیگ انتخاب شوند و آنها را بشناسیم اما هنگام برگزاری مراسم متوجه شدم کنار دستی‌هایم اسامی منتخبان را می‌دانند و تنها بنده از این موضوع بی‌خبر هستم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از این کار سازمان لیگ خاطرنشان کرد: انگار از اسامی بهترین‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر به خوبی محافظت نشده بود و به همین دلیل لزومی ندیدم در مراسم باشم زیرا این مراسم دیگر جذابیتی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، فهرست انتخاب بهترین‌های لیگ سیزدهم در حالی امروز از سوی سازمان لیگ به رسانه‌ها درز پیدا کرد که حسین فرکی به عنوان بهترین سرمربی و مربی اخلاق، آندرانیک تیموریان به عنوان بهترین بازیکن، محمد عباس‌زاده به عنوان پدیده فصل، نفت تهران به عنوان تیم اخلاق، کریم انصاری‌فرد به عنوان بهترین گلزن فصل، علیرضا فغانی به عنوان بهترین داور، حسن کامرانی‌فر به عنوان بهترین کمک داور انتخب شدند.

حتی در برنامه‌های سازمان لیگ برای انتخاب بهترین‌های فصل، تقدیر از علی دایی، علی کریمی، علی دوستی‌مهر و مهدی مهدوی‌کیا نیز در نظر گرفته شده بود.

این فهرست امروز در اختیار خبرگزاری‌های معتبر کشور قرار گرفت اما به دلیل انتشار زود هنگام آن، دیگر لزومی به حضور خبرنگاران در سالن برگزاری مراسم نبود و تعداد زیادی از آنها محل برگزاری مراسم را ترک کردند.

کد خبر 2341837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha