۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

امید ابراهیمی:

پزشک تایید کند مقابل صنعتی بازی می‌کنم/ خط هافبک استقلال را بیمه می‌کنیم

پزشک تایید کند مقابل صنعتی بازی می‌کنم/ خط هافبک استقلال را بیمه می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به مصدومیت خود از ناحیه کشاله گفت: در صورتی که پزشک تیم مجوز را صادر کند می‌توانم روز جمعه برای استقلال بازی کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امید ابراهیمی درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت گفت: با نفراتی که در این فصل برای استقلال جذب شده‌اند، تیم بسیار خوبی شده‌ایم. همه بازیکنان این تیم و کادرفنی به دنبال قهرمانی هستند و دیدید در بازی نخست عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت به سه امتیاز رسیدیم. اصلی‌ترین مسئله هم کسب همین سه امتیازهاست. امیدوارم در هفته‌های بعدی نتایج بهتری به اضافه سه امتیاز دیدارها کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

وی درباره مصدومیتش اظهار کرد: من کمی از کشاله احساس درد می‌کنم که پزشک تیم به من گفت که مشکل خاصی وجود ندارد و با چند روز استراحت می‌توانم بازی کنم چرا که این کشیدگی خیلی خفیف است. من خیلی دوست دارم به بازی بعدی استقلال برسم و اگر پزشک تیم مجوز صادر کند، می‌توانم روز جمعه بدون هیچ مشکلی برای تیمم بازی کنم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به سوالی درباره حضورش در قلب خط میانی استقلال در کنار تیموریان بیان کرد: ما نه تنها در میانه‌های میدان، بلکه در همه جای زمین بازیکنان خوبی داریم. بازیکنانی مثل آندو، حیدری، کرار، کریمیان و خیلی‌های دیگر آنقدر بازیکنان بزرگی هستند که در هر تیمی می‌توانند بسیار تاثیر گذار عمل کنند. مطمئن باشید من و تیموریان به همراه سایر بازیکنان تلاش‌مان روی این است که خط هافبک استقلال را به نوعی بیمه کنیم.

ابراهیمی درباره انگیزه‌های خود و کادرفنی در این دوره از رقابتهای لیگ برتر گفت: ما می‌توانیم در این فصل یکی از بهترین‌های لیگ برتر باشیم. کادر فنی خیلی با انگیزه به قهرمانی فکر می‌کند و با تجربه‌ای که قلعه‌نویی به همراه دیگر بزرگان کادر فنی دارند، ما توانایی قهرمانی را داریم. ما دو مصدوم بزرگ داریم که اگر آنها اضافه شوند، خیلی موفق‌تر هم می‌توانیم عمل کنیم. هدف اصلی ما قهرمانی برای شاد کردن دل هواداران است و دوم تشکیل تیمی که یکی از بهترین تیم‌های چند ساله اخیر استقلال باشد. این تیم توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را دارد.

وی ادامه داد: به شخصه از حضور در استقلال دو انگیزه داشتم. یکی بازگشت به تیم ملی و دیگر پیشرفت در فوتبالم. من آمده‌ام که به این دو هدف برسم و مطمئنم با برآورده کردن خواسته‌های قلعه‌نویی در زمین مسابقه می‌توانم به آنها برسم.

کد خبر 2342933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha