۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۰۳

آذري:

روزانه 950 نفر در مدارس خراسان شمالي اسكان داده می‌شوند

روزانه 950 نفر در مدارس خراسان شمالي اسكان داده می‌شوند

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئيس اداره رفاه و تعاون اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: از ابتدای اجراي طرح اسكان مسافران در خراسان شمالي به طور متوسط روزانه 950 نفر در مدارس اين استان اسكان داده شده‌اند.

احمد آذري در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتداي اجراي طرح اسكان مسافران تابستاني در خراسان شمالي پنج هزار و 100 نفر پذيرش شدند كه تعداد سه هزار و 448 نفر مربوط به ایام عيد سعید فطر تا يازدهم مردادماه جاري بوده است.

وي اظهار داشت: ميزان اسكان مسافران با توجه به همزماني ماه مبارك رمضان نسبت به مدت مشابه پارسال كاهش داشته است كه پيش‌بيني مي‌شود اين ميزان در دور دوم سفرهاي تابستاني افزايش قابل توجهي داشته باشد.

به گفته آذري امسال 700 كلاس درس در هفت پايگاه شهرستان هاي مختلف خراسان شمالي جهت اسكان و پذيرش مسافران تابستاني آماده شده است.

اين مسئول در اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالي بيشترين ميزان اسكان مسافران را به ترتيب در شهرستان هاي بجنورد، مانه و سملقان، شيروان و فاروج عنوان كرد.

رئيس اداره رفاه و تعاون اداره كل آموزش و پرورش استان اظهار كرد: این مدارس خدمات خود را به صورت مجهز، نيمه مجهز و عادي به مسافران ارائه مي‌دهند.

وي با اشاره به اينكه مدارسي كه به اسكان مسافران اختصاص داده شده‌اند محيط امني براي آنان ايجاد مي‌كند تصريح كرد: از اين جهت مسافران نيز بايد از امكاناتي كه در مدارس در اختيار آنان گذاشته مي شود به خوبي استفاده كنند و آسيب نرسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی یکی از استان‌های شمالی شرقی کشور است که در مسیر جاده آسیایی قرارداشته و سالانه قریب 20 میلیون مسافر و زائر آستان قدس رضوی از این مسیر تردد می‌کنند.

کد خبر 2341865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha