۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰:۵۴

برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی؛

تیم بسکتبال جوانان چهارشنبه عازم ترکیه می‌شود

تیم بسکتبال جوانان چهارشنبه عازم ترکیه می‌شود

مربی تیم بسکتبال جوانان از اعزام روز چهارشنبه این تیم به ترکیه به منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی همراه با دیدارهای تدارکاتی خبر داد. این سفر به عنوان جایگزین اعزام بسکتبالیست‌های جوان به صربستان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته سفر تیم بسکتبال جوانان به صربستان که قرار بود در راستای آماده‌سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و طی روزهای هفتم یا هشتم مردادماه انجام شود، به دلیل صادر نشدن به موقع روادید لغو شد. سفر به صربستان تنها اردوی برون مرزی بود که برای تیم بسکتبال جوانان و پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده بود. با لغو این سفر اما مسئولان فدراسیون در تدارک اعزام تیم به کشور دیگری قرار گرفتند و در همین زمینه ترکیه را به عنوان اولویت اول مد نظر قرار دادند.

محمدرضا اسلامی، مربی تیم بسکتبال جوانان در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: به محض لغو سفر بازیکنان به صربستان، مسئولان فدراسیون پیگیری‌های لازم را انجام دادند که تا یک اعزام دیگر را جایگزین سفر به صربستان کنند. آنها رایزنی‌های لازم را انجام دادند تا در صورت امکان تیم راهی ترکیه شود که تا حدود زیادی هم به نتیجه رسیدند.

وی تاکید کرد: کارهای لازم برای اعزام تیم بسکتبال جوانان به ترکیه انجام شده است و اگر دوباره با مشکل خاصی روبرو نشویم، این اعزام چهارشنبه همین هفته انجام خواهد شد.

مربی تیم بسکتبال جوانان با بیان اینکه این تیم حداقل یک هفته تمریناتش را در ترکیه پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: در نظر داریم حداقل چهار - پنج دیدار تدارکاتی هم در این کشور داشته باشیم. به همین دلیل سفر یک هفته‌ای برای تیم پیش‌بینی شده است. البته اینکه چه روزهایی و با چه تیم‌هایی بازی خواهیم داشت، هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

اسلامی همچنین در مورد سفر به کیش که یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم بسکتبال جوانان بود، گفت: مصمم هستیم این برنامه را هم حتما اجرا کنیم تا به واسطه آن بازیکنان با شرایط آب و هوایی قطر که میزبان مسابقات قهرمانی آسیاست، آشنایی بیشتری پیدا کنند. سفر به کیش پس از ترکیه و چند روز پیش از اعزام تیم به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 28 مردادماه تا 6 شهریورماه در قطر برگزار می‌شود. ایران که طی دو مرحله مسابقات غرب آسیا (تهران و اردن) به عنوان قهرمانی دست یافت به عنوان تیم نخست منطقه در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 

 

کد خبر 2341973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha