۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

مرحله دوم لیگ با حضور هشت تیم پیگیری می‌شود

مرحله دوم لیگ با حضور هشت تیم پیگیری می‌شود

دومین مرحله از هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (16 و 17 مردادماه) در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مسابقات بیش از 100 ورزشکار در قالب تیم‌های موسسه مالی و اعتباری افضل توس، خوزستان، هرمزگان، نفت تهران، شهرداری تبریز، بنیان لرستان، هتل ورزش قزوین و خراسان شمالی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تاکنون (تا پایان نخستین مرحله از لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور)، تیم نفت با 319.5 امتیاز پیشتاز این دوره از رقابتها است و تیم‌های موسسه افضل توس با 152 امتیاز، سبک سازان شرق با 95.5 امتیاز، شهرداری تبریز با 94 امتیاز، هیات قزوین با 66 امتیاز، خلیج فارس بوشهر با 57 امتیاز، هیات گلستان با 42 امتیاز و بنیان بتن پیشرو با 42 امتیاز به ترتیب در جایگاهای دوم تا هشتم ایستاده‌اند.

نخستین مرحله از لیگ برتر دوومیدانی طی روز های 5 و 6 تیر ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد. مرحله سوم و نهایی این مسابقات نیز در همان مجموعه و در روزهای 30 و 31 مرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

سال گذشته و در جریان هفدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور، تیم پیکان که از غایبان لیگ هجدهم است، قهرمان شد و تیم‌های نفت و مقاومت خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

کد خبر 2342351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha