۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۵۴

با صدور بيانيه اي؛

شیعیان داغستان حمايت خود را از مقاومت غزه اعلام كردند

شیعیان داغستان حمايت خود را از مقاومت غزه اعلام كردند

شیعیان شهر ماخاچ‌قلعه، مرکز جمهوری داغستان روسيه ضمن گردهمایی در مسجد خامنه‌ای این شهر حمايت خود را از مقاومت مظلومانه‌ مردم غزه، اعلام كردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شيعيان نمازگزار ماخاچ‌قلعه در داغستان روسيه، با انتشار بيانيه‌اي، حمايت خود از مقاومت مظلومانه‌ي مردم غزه را اعلام كردند.

در متن اين بيانيه آمده است: «حمد و سپاس بی‌کران خداوند سبحان قادر متعال را که به ما توفیق داد با درک ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به یمن میراث ارجمند و تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی (ره) قطره‌ای از اقیانوس خروشان و توفنده‌ي امت بزرگ اسلام و خیل انسان‌های آزاده و حق‌طلب جهان گردیم و با حضور خود در مسجد امام خامنه‌ای شهر ماخاچ‌قلعه در‌ آزمون سترگ «روز جهانی قدس» حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه‌ي ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته و با مشت‌های گره کرده بار دیگر بیزاری از رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و جبهه استکبار و حامیان صهیونیسم بین‌الملل را فریاد زنیم.

اکنون با گذشت ۳۵ سال از ابتکار معجزه‌گون و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و راهبری حکیمانه و تداوم مدبرانه‌ي آن توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرمان آزادی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، فراتر از جغرافیای جهان اسلام، ملل و جوامع آزادی‌خواه و حق‌طلب در اقصی نقاط عالم با خود همراه و هم‌صدا کرده است.

ما شیعیان روزه‌دار جمهوری داغستان روسیه که با تضرع به درگاه خداوند متعال و امید به عنایات خاصه‌ حضرت ولی‌الله الاعظم امام زمان(عج) و الهام از آموزه‌های جاودان امام خمینی(ره) و لبیک به ندای وحدت‌بخش و اقتدارآفرین ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در این تجمع حضور یافته‌ایم‌ با تأکید به اینکه «روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری اسلامی و نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در حمایت از آرمان قدس و فلسطین» مواضع خود را به جهانیان اعلام می‌کنیم:

۱- ما پیروان مکتب امیرالمؤمنین(ع)، آزادی بیت‌المقدس ـ قبله‌ نخستین مسلمانان ـ و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را آرمان مسلم مسلمین جهان و رمز تحقق آن را وحدت و یکپارچگی آحاد مسلمین و حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه و فراگیر از مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی و انتفاضه‌ي فلسطین می‌دانیم.

۲- ما ملت مسلمان و روزه‌دار داغستان، تلاشهای رژیم صهیونیستی در راستای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین و یهودی‌سازی سرزمین‌های اشغالی و معرفی بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت دولت جعلی صهیونیستی که متأسفانه در سکوت و بی‌توجهی محض مجامع مدعی حقوق ملت‌ها و نیز برخی دولت‌های عربی ـ اسلامی منطقه پی‌گیری می‌شود را به شدت محکوم و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع و عملی مانع اجرای این توطئه خطرناک شوند.

۳- ما شیعیان روزه‌دار شهر ماخاچ‌قلعه، جنگ‌افروزی و جنایات تروریستی در عراق و سوریه را طرح مشترک نظام سلطه و ارتجاع عرب برای شکستن سنگرهای مقدم مقاومت اسلامی و جبهه ضدصهیونیستی در جهان اسلام دانسته و با تأکید بر اینکه این توطئه‌ خطرناک به شکست قطعی نزدیک شده است،‌ به آمریکا، ارتجاع عرب و دیگر حامیان تروریست‌های اجاره‌یی، سلفی و تکفیری اعلام می‌کنیم تنها راه برون رفت این دو کشور از اوضاع دردناک فعلی، دخالت نکردن بیگانگان و پایان بخشیدن به تجهیز تروریست‌ها توسط قدرت‌های سلطه‌گر و اطمینان به اراده و ظرفیت‌های دولت و ملت‌های سوریه و عراق برای اصلاحات و بهبود وضعیت این دو کشور است.

۴- ما مسلمانان روزه‌دار داغستان جنایات آل‌ خلیفه و آل سعود علیه شیعیان مظلوم بحرین را به شدت محکوم کرده و آنرا دام شیطان بزرگ و سناریوی دشمنان اسلام برای تأمین اهداف و منافع نامشروعشان می‌دانیم.

۵- ما شیعیان داغستان حمایت کامل خود را از دولت فدراسیون روسیه به خاطر برخورد عادلانه با رخدادهای تأسف‌بار در کشورهای اسلامی به خصوص در کشورهای عراق و سوریه اعلام می‌داریم.

۶- ما پیروان مکتب عدل علوی، تمام تحرکات استکبار جهانی علیه ملتهای روسیه در اوکراین و تلاش‌های مزدوران اروپایی و آمریکایی صهیونیسم جهانی برای تحریم‌های اقتصادی دولت و ملت کشور عزیز خود را محکوم می‌کنیم.»

کد خبر 2342642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha